فانتزی های طراحان؛

گردنبند آب نباتی

یک طراح سه نسخه خوشمزه از این گردنبند را ساخته که به اندازه کافی شیک است که می توان در تمام طول سال از آن استفاده کرد.

حسین راشدی(مترجم)

1402/09/25 | 12:09

نظری ثبت نشده

گردنبند آب نباتی

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،به نقل از وبسایت نشنال جولر، مانند یک بوقلمون غول پیکر برشته شده، آب نبات های چوبی یکی از آن خوردنی هایی است که مردم به آن عشق بی پایان خود را ابراز می کنند، اما فقط در زمان های خاصی از سال مصرف می کنند.

با این حال، برخلاف بوقلمون، نویسنده این مطلب واقعاً از آب نبات های چوبی لذت می‌برد، چه از کاسه‌ی یک جشن در آمده باشد چه با طلا و الماس ساخته شده و به دور گردن بسته شود، مانند «ماری لیختنبرگ».

این طراح ساکن پاریس اخیراً یک صبحانه مطبوعاتی در «لامرسری» در نیویورک برگزار کرد که طی آن کارهای امضا دارش را به نمایش گذاشته بود.

انتخاب جواهر محبوب لیختنبرگ دشوار است، اما چیزی بسیار شیرین و در عین حال شیک در مورد جواهر «آب نبات چوبی» او وجود دارد، نامی که او برای یک گردنبند ساده، گرد و سه‌بعدی با حلقه‌ای از الماس گذاشته است.

گردنبند2

این گردنبند در طلای زرد 18 عیار با الماس (به قیمت خرده فروشی 7400 دلار) یا طلا با مینای بنفش یا آبی و همچنین هر دو با الماس (به قیمت 7520 دلار) موجود است.

می توان آن را روی یک زنجیر طلایی استفاده کرد یا با یکی از طناب های ابریشمی رنگارنگ این طراح ست کرد.

میشل گرَف، نویسنده این گزارش می گوید: در حالی که مینای بنفش و آبی دوست داشتنی است، او آب نبات چوبی خود را با طلایی ساده و شاد و درخشان نگه می دارد، بسیار متشکرم. تعطیلات مبارک همه مبارک و شب خوش!

منبع:

https://nationaljeweler.com/articles/12523-piece-of-the-week-marie-lichtenberg-s-candy-cane

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت