برند «تَنیشق» در شهرهای هیوستون و فریسکو شعبه تاسیس می کند

ورود جواهرساز هندی به بازار تگزاس

تَنیشق (Tanishq) که یک خرده فروش عمده جواهرات مستقر در هند است، با راه اندازی دو فروشگاه خرده فروشی در هیوستون و فریسکو، در ایالت تگزاس، به گسترش بازار خود در ایالات متحده ادامه می دهد.

حسین راشدی(مترجم)

1402/10/04 | 09:10

نظری ثبت نشده

ورود جواهرساز هندی به بازار تگزاس

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا( گلدنیوز)، به نقل از وبسایت اینستورمگ، این افتتاحیه ها پس از ورود اولیه این برند به ایالات متحده انجام می شود که یک فروشگاه شاخص اوایل سال 2023 در ایزلین، نیوجرسی افتتاح شد.

مدیرعامل این شرکت، کرویلا مارکوس در یک بیانیه خبری گفت: «تنیشق» داستانی غنی است که تقریباً 30 سال را در بر می گیرد و نام آن در پیوند دو کلمه ساخته شده است. در زبان سانسکریت، Tan  به معنای بدن و Nishq به معنای زینت طلا است و وقتی با هم ترکیب شوند به معنای زینتی است که به زیبایی و ظرافت زنان می‌افزاید.»

فروشگاه جدید در شهر فریسکو بیش از 5000 فوت مربع )1524 متر مربع) وسعت دارد، در حالی که فروشگاه واقع در هیوستون دارای 3800 فوت مربع (1158 متر مربع) فضا دارد. هر دو فروشگاه در مجموع بیش از 2000 طرح جواهرات طلای 18 و 22 عیار و الماس و همچنین سنگ های قیمتی رنگی ارائه می دهند.

شرکت تنیشق گفت که در این فروشگاه های جدید، با جامعه هندی-آمریکایی که آنجا زندگی  می کنند ملاقات می کند، زیرا تگزاس با بیش از 450 هزار نفر هندی- آمریکایی دومین ایالت با بیشترین جمعیت این قبیل ساکنان است. بیشتر این جمعیت در کلان شهرهای بزرگ ایالت مانند هیوستون و دالاس-فورت-ورث (30 مایل دورتر از فروشگاه جدید  شهر فریسکو) واقع شده اند.

آمریت پال سینگ، رئیس بخش تجارت جواهر این برند می‌گوید: «مخاطبان هندی در سراسر ایالات متحده پراکنده شده‌اند و همانطور که ما در تلاش برای پاسخگویی به ترجیحات مختلف آنها هستیم، طیف گسترده‌ای از جواهرات نفیس را برای هر مناسبتی به ارمغان می‌آوریم.»

تنیشق واحدی از گروه چند ملیتی هندی گروه تاتا است و در حال حاضر حدود 400 فروشگاه در کشور خود دارد.

منبع:

https://instoremag.com/india-based-jeweler-opens-2-texas-stores

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت