یک برند الهام جدید خود را برای «گوزن طلایی» زیبای اش از گوزن کرینیای الهه آرتمیس یونان گرفته است.

گوزن طلایی،طلسم خوش شانسی 2024

برند جواهرات یونانی لالائونیس (Lalaounis) برای اولین بار طلسم خوش شانسی خود را برای سال پیش رو معرفی کرده است، گوزنی که برای الهه آرتمیس، مقدس است.

حسین راشدی(مترجم)

1402/10/18 | 10:10

نظری ثبت نشده

گوزن طلایی،طلسم خوش شانسی 2024

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا( گلدنیوز) به نقل از وبسایت نشنال جولر، گوزن که نمادی از تولد دوباره طبیعت است و با آزادی، قدرت و زیبایی همراه است، برای یک سال چهره مناسبی به نظر می رسد که همچنان ما را به چالش می کشد تا بهترینِ خودمان را به نمایش بگذاریم.

لالائونیس برای «گوزن طلایی» 18 عیار خود از گوزن سرینی اسطوره‌ای آرتمیس که به خاطر شاخ‌های طلایی، سم‌های برنزی و اندازه عظیمش معروف است، الهام گرفته است.

گوزن کرینیا یا سرینی گوزن ماده ای بود که گفته می شود بزرگتر از گاو نر بوده و حیوان خانگی مناسبی برای آرتمیس، الهه شکار، بیابان، حیوانات وحشی و طبیعت بود.

گردنبند گوزن طلایی لالائونیس به تنهایی، یا با رشته‌ دانه‌های جواهر از جمله لابرادوریت، سودالیت و گارنت فروخته می‌شود.

سود فروش طلسم خوش شانسی 2024 برای حمایت از انجمن یونانی حفاظت از طبیعت (HSPN)، قدیمی ترین سازمان غیردولتی ملی زیست محیطی در یونان، صرف می شود.

HSPN برای ایجاد پارک های ملی، حفاظت از زیستگاه ها و گونه های جانوری و گیاهی در معرض تهدید، اجرای قوانین زیست محیطی و اطلاع رسانی به مردم کار می کند.

گردنبند گوزن طلایی که به‌عنوان قطعه هفته ما معرفی می‌شود، طلای 18 عیار با یشم و هاله‌ای از گارنت تساوریت به ارزش1750 دلار است. در اطراف گوزن اعداد رومیMMXXIV، معادل2024 وجود دارد.

برای دیدن گوزن های بیشتر، به وبسایت لالائونیس به آدرس زیر مراجعه کنید:

                 https://www.lalaounis.com/product-category/2024-good-luck-charm/

منبع خبر:

https://nationaljeweler.com/articles/12560-piece-of-the-week-lalaounis-good-luck-charm-for-2024

انتهای پیام/

 

برچسب:

ترند

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت