پیشنهادی برای طراحان طلاوجواهر

بهترین جواهرات برای ولنتاین 2024

در این گزارش نمونه های زیبایی از گردنبندهای طلا برای هدیه روز ولنتاین را معرفی میکنیم. از گردنبند "طلسم عشق" برای یگانه عشق زندگی شما تا گردنبند "بوسه برفی" به عنوان گرمابخش عشق در یک ولنتاین سرد زمستانی در این مقاله وجود دارد.

امیر کشانی(سردبیر)

1402/11/25 | 14:11

نظری ثبت نشده

بهترین جواهرات برای ولنتاین 2024

به گزارش گلدنیوز به نقل از سایت فوربس ، روز ولنتاین اکنون به طور رسمی نزدیک است، و در اینجا بهترین گردنبندهای طلا برای مهم ترین بانوی زندگی شما وجود دارد.

1- گردنبند ستاره ای ریچل جکسون

چیزی جادویی در مورد یک گردنبند قفل دار وجود دارد - لمسی قدیمی و در عین حال به طرز دلچسبی شیرین. گردنبند ستاره ای بزرگ راشل جکسون را می توان شخصی سازی کرد تا عکس ها و پیام های شما را برای حک کردن درج کند.

گردنبند مخصوص روز ولنتاین

2- گردنبند "فقط تو"

روز ولنتاین همه چیز به عشق ختم میشود و گردنبند سولو توآ - به معنای "فقط تو" در ایتالیایی - هدیه ای عالی برای عشق شما است. این آویز بیضی شکل زرق و برق دار با روکش طلای 18 عیار بر روی یک زنجیر پر از طلای 16 اینچی ظریف و زیبا قرار می گیرد که هرگز کدر نمیشود.

گردنبند ولنتاین

3- گردنبند قطره ای چهاروجهی

Meulien که در ابتدا یک قاضی بود ولی درنهایت به دنبال علاقه خود در هنر و طراحی جواهرات رفت و یک برند مستقل در نیویورک را ایجاد کرد که به سرعت طرفدارانی را جمع کرد. جواهرات میلین مجموعه ای از قطعات یونیسکس منگ که عاشقانه و روان بودن را با خطوط تمیز به نمایش می گذارد، با بالاترین کیفیت ساخته شده است. این گردنبند طلای 18 عیار دارای یک قطره آب است که به دو نیم تقسیم شده است و می توان آن را به چهار روش مختلف پوشید.

گردنبند یاقوت

4- گردنبند یاقوت با عنوان "به من دست دراز کن"

آویز Wings of Wisdom "به من دست دراز کن" نمادی از قدرت و شفقت است، پیامی مناسب برای عاشقانه ترین روز سال. با حلقه ای نفیس که روی انگشت صورتی که بالای آن یک یاقوت قرار گرفته است، این آویز را می توان با زنجیره طلایی یا زنجیره دلخواه خود جفت کرد.

گردنبند قطره ای ولنتاین

5- گردنبند قلب XL از کیتی جویاس

با جواهرات ساخته Kitty Joyas در روز ولنتاین دوز بیشتری از عشق برای شما به ارمغان آورده میشود. گردنبند XL Joyas Heart با یک زنجیر گیره کاغذ متصل طولانی و منحصر به فرد در هاتون گاردن تهیه شده و از روحیه بوهمی بازیگوش و جذابیت رمانتیک و جاودانه الهام گرفته است.

گردنبند قلب مخصوص روز ولنتاین

6- گردنبند ظریف کری الیزابت

گردنبند اولیه ظریف کری الیزابت که در روز ولنتاین امسال بسیار شیک و پیچیده است، با طلای 14 عیار ورمیل ساخته شده است و هدیه مناسبی برای روز ولنتاین برای شماست.

گردنبند کری

7- گردنبند بوسه برفی

گردنبند آویز بوسه برفی Toolally که عاشقانه ترین روز سال و همچنین فصل شاد اسکی را تحسین می کند، از تعطیلات آلپاین الهام گرفته شده است و شبیه یک جفت اسکی است که در برف یا رستوران کنار کوهستان گیر کرده اند.

گردنبند بوسه برفی

8- گردنبند پروانه و ماه

با گردنبند پروانه و ماه ساخته Cece Jewellery، که دارای دو نماد زیبایی زودگذر اما شگفت‌انگیز است، احساس پروانه را به عشق خود در روز ولنتاین یادآوری کنید.

گردنبند پروانه و ماه روز عشق

9- گردنبند عقیق دست در دست

گردنبند عقیق دست به دست ساخته شده با نقره بازیافتی و روکش شده با طلای 18 عیار ، نمادی از خلقت الهی و انرژی دوست داشتنی است.

گردنبند عقیق دست در دست

10- گردنبند طلسم طلا

آویز قلب پف کرده طلایی موجود در Greeks Bearing Gifts، دارای جزئیات رج امضای Missoma و یک حلقه پرش طناب پیچ خورده است، و همانطور که نشان داده شده است می توان آن را با یک زنجیر بوبل ظریف جفت کرد. لایه ای با گردنبندهای کوتاهتر یا یک چوکر ظریف.

گردنبند طلسم عشق برای روز ولنتاین
برچسب:

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت