همه ترندهای گوشواره برای شیک ترین افراد هالیوود و اینستاگرام

معرفی جدیدترین مدل های گوشواره طلا 2024

چه به دنبال تغییر تیپ روزانه خود باشید و چه قرار باشد به یک مراسم بروید، یک احساس همیشه ثابت می ماند و آن این است که هیچ لباسی بدون جواهرات مناسب کامل نمی شود. از النگو و دستبند گرفته تا گوشواره و گردنبند، ابتدایی ترین لباس ها در لحظه ای که چند تکه جواهرات اضافه می کنید، فوراً زیباتر می شوند. مخصوصا یک جفت گوشواره. گوشواره‌ها هم ظریف هستند و هم کاربردهای فراوانی دارند، به همین دلیل جزء اصلی جعبه جواهرات هستند.

حسین راشدی(مترجم)

1402/12/26 | 10:12

نظری ثبت نشده

معرفی جدیدترین مدل های گوشواره طلا 2024

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)، به نقل از وبسایت شیلز (Shiels)، از هر شیک پوشی بپرسید، آنها احتمالاً به شما خواهند گفت که هیچ اکسسوری بهتر از یک جفت گوشواره به شما کمک نمی کند. با این حال، مانند مد و جواهرات، ترندهای گوشواره اغلب زودگذر هستند و معمولاً با توجه به اینکه چه قطعه هایی در صفحات Vogue یا در فید اینستاگرام شما دیده می شود تعیین می شود. برای کمک به سرعت بخشیدن به شما، ما همه ترندهای گوشواره را که شیک ترین افراد هالیوود و اینستاگرام در حال حاضر دوست دارند، به شما ارائه می کنیم.

 

گوشواره ماکسیمالیست

گوشواره3

در چند سال اخیر، مردم به سمت مدل‌های کوچک‌تر و زیباتر در مورد گوشواره‌ها گرایش پیدا کرده‌اند. به گوشواره‌های میخی ظریف و در عین حال بازیگوش و گوشواره‌های الماس کم‌رنگی فکر کنید که فقط ذره‌ای از درخشش را ارائه می‌کنند. این در سال 2024 کاملاً تغییر کرده است، زیرا شعار اصلی شده« هر چه بزرگتر، بهتر». به طور طبیعی، بسیاری از برندهای جواهرات به همان روشی که چند سال پیش وارد چرخه تولید قطعه های زیباتر شده بودند، از گوشواره های میخی به اندازه سکه های 20 سنتی و گوشواره های رنگارنگ استفاده کردند که بلافاصله احساس می کنید در مرکز توجه، گوشواره‌های گیره‌ای مینا که یادآور آنهایی است که عمه بزرگتان می‌پوشد و حتی گوشواره‌های ژاکت مد روز که عنصری از جذابیت را به ظاهر شما می‌بخشد. گوشواره‌های حلقه‌ای نیز بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند و برخی از ستاره‌های مد جفت‌ گوشواره هایی با عرضی بزرگ را تاب می دهند که دایانا راس، ملکه دیسکو را شرمنده می‌کند.

 

گوشواره های روی هم

گوشواره های روی هم

یکی دیگر از انتخاب‌های محبوب گوشواره که تحت تأثیر هفته های مد پاریس و میلان یا صفحات براق مجله های مد قرار گرفته است، گوشواره‌های روی هم هستند. یک پشته گوشواره که در میان افرادی مانند ریحانا ، مایلی سایرس و کایلی جنر محبوب است، روشی ظریف و در عین حال شیک برای افزودن کیفیتی به ظاهر شماست. اگر چندین سوراخ در گوش دارید، پشته های گوشواره راهی مقرون به صرفه برای تغییر جواهرات خود بدون سرمایه گذاری در جواهرات جدید است، زیرا اساساً می توانید با قطعاتی که از قبل دارید کار کنید. با دو یا سه پشته گوشواره که حلقه‌ها و میخ‌هایی دارد، کار را ساده نگه دارید، یا با گوشواره‌های کوچک الماسی که تا بالای گوش شما می‌روند، بیانیه‌ای منحصر به فرد داشته باشید.

پشته های گوشواره راهی عالی برای لذت بردن از اکسسوری خود هستند، با این حال، ایده خوبی است که قطعاتی که می پوشید را ثابت نگه دارید. با این اوصاف، مدل‌های زیباتر از گوشواره‌های طلا یک انتخاب محبوب برای پشته‌های گوشواره در سال 2024 هستند، زیرا به ظاهر شما گرما می‌بخشند.

 

گوشواره های هاگی طلا

گوشواره های هاگی طلا

مد و جواهرات می توانند به قدری تحت تأثیر گذشته باشند که بسیاری از روندها فقط تغییرات جدیدی از آنچه در یک لحظه خاص از تاریخ محبوب بوده است، باشند و همین امر در مورد گوشواره ها نیز صدق می کند. از دامن های کوتاه و کفش های پلت فرم گرفته تا جین های گشاد و تاپ های ریز، مد در سال 2022 بسیار ادای احترام به دورانی مانند دهه 1960، اواخر دهه 90 است. بنابراین، منطقی است که گوشواره های هاگی به عنوان یکی از محبوب ترین انتخاب های گوشواره برای سال 2024 بازگشتی داشته باشند. گوشواره‌های هاگی که نسخه‌ای از گوشواره های حلقه‌ ای کلاسیک هستند، لاله گوش شما را با حلقه‌ای کوتاه‌تر در آغوش می‌گیرند اما کاملا آن را دور نمی زنند. گوشواره های هاگی که مورد علاقه مگان مارکل، سلنا گومز و دوآ لیپا هستند، امسال به شکلی بزرگ بازگشته اند. به خصوص، گوشواره های طلا، که شور و نشاط زیادی به ظاهر شما می بخشد. بسیاری از هاگی ها دارای کمی درخشش با الماس و تزئینات زیرکونیای مکعبی هستند، در حالی که برخی دیگر دارای سنگ های قیمتی هستند تا کمی رنگ به آن اضافه کنند.

 

گوشواره با سنگ قیمتی خاص

جدید ترین مدل گوشواره با سنگ قیمتی خاص

با توجه به اینکه جواهرات ماکسیمالیستی تا حدودی در سال 2024 حضور دارند، منطقی است که جواهرات رنگین کمانی امسال در همه جا پرطرفدار باشند. به ویژه، گوشواره های رنگی پر جنب و جوش. گوشواره‌هایی که با سنگ‌های قیمتی تزئین شده‌اند، نه تنها یک راه ظریف عالی برای اضافه کردن رنگ به ظاهر شما هستند، بلکه به شما کمک می‌کنند تا حس شخصی‌تری به ظاهر شما ببخشند. سنگ‌های قیمتی می‌توانند انواع و اقسام معانی بسیار شخصی برای کسی داشته باشند، به‌خصوص اگر سنگ‌های قیمتی، سنگ تولد او یا فردی نزدیک به او باشد. اما این بدان معنا نیست که شما باید یک جفت گوشواره سنگ قیمتی خاص را فقط به این دلیل که سنگ تولد شما را نشان می دهد انتخاب کنید. می‌توانید آن را با برخی از سنگ‌های رنگی معروف‌تر مانند گوشواره زمرد، گوشواره یاقوت کبود یا گوشواره یاقوت معاصر نگه دارید. از طرف دیگر، می‌توانید با برخی از سنگ‌های غیر متعارف‌تر مانند اوپال و مروارید که می‌توانند در انواع رنگ‌های درخشانی که می‌توانند لباس شما را تکمیل کنند، کمی به ظاهر خود اضافه کنید.

 

گوشواره‌های مروارید به عنوان ملکه جواهرات

گوشواره

چیزی که زمانی تصور می شد فقط مادربزرگ ها می توانند از آن استفاده کنند، به یکی از بزرگ ترین ترندهای جواهرات سال 2024 تبدیل شده است. با افزایش محبوبیت لباس های قدیمی، جواهرات مروارید با حس انتقام در میان جمعیت جوان تر به چشم می خورد . امسال مرواریدها به‌شدت در نمایش‌های مد برای برندهای گران‌قیمت مانند شانل ، تام فورد و والنتینو به نمایش گذاشته شده‌اند، جایی که آنها ظاهرهای مختلفی را با جواهرات مروارید ، به‌ویژه گوشواره‌های مروارید به نمایش گذاشته‌اند. گوشواره های مروارید که اغلب به عنوان ملکه جواهرات در نظر گرفته می شوند، جایگزینی شیک برای گوشواره های الماس هستند و اغلب بسیار کم هزینه هستند.

 

گوشواره نخی و منگوله ای با طعم وسترن

گوشواره نخی و منگوله ای

  مد با کمی طعم وسترن نیز یک روند محبوب برای سال 2024 است، بنابراین، به طور طبیعی، چکمه‌های سبک کابویی و همچنین بسیاری از منگوله‌ها ، بر کمد لباس‌های استایل خیابانی مردم غالب بوده‌اند. گوشواره‌هایی که با منگوله‌های بلند تزئین شده‌اند ، رویکرد ظریفی به این روند هستند و می‌توانند تقریباً برای همه مناسبت‌ها از مهمانی‌های صبحانه و ناهار گرفته تا حتی عروسی مورد استفاده قرار گیرند. گوشواره های نخی نیز بسیار متنوع هستند و با اکثر لباس ها و همچنین اکثر مدل موها عالی به نظر می رسند. با وجود طول گوشواره های نخی به طور قابل توجهی کم رنگ هستند و بنابراین حتی وقتی در پشته گوشواره با گوشواره های میخی پوشیده می شوند، عالی به نظر می رسند.

منبع:

https://www.shiels.com.au/a/blog/popular-earring-choices

انتهای پیام/

برچسب:

گوشواره طلا

جدیدترین مدل جواهرات

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت