همه چیز درباره طلای کارتیه

طلای کارتیه چیست؟ داستان برند کارتیه این‌چنین آغاز می‌شود که این برند یکی از صد برند معتبر و لوکس طلا و جواهر دنیا به شمار می‌آید. از ساخت و توزیع ساعت گرفته تا جواهرات لوکس را می‌توان متعلق به این برند دانست.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1403/02/08 | 12:02

نظری ثبت نشده

همه چیز درباره طلای کارتیه

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(سایت طلا گلدنیوزاین برند منحصر به فرد، فرانسوی است و دفتر مرکزی آن در شهر پاریس قرار گرفته است. Cartier به عنوان شرکتی که در حوزه تولید، پخش و فروش طلا و جواهرات فعالیت می‌کند تا به امروز توانسته اعتبار و منزلت خود را به عنوان برندی متعهد حفظ کند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کارتیه مترادف ذهن باز و البته کنجکاوانه است. شاخصه‌های اصلی که برای تولید محصولات این برند میتوان برشمرد، خلاقیت و آزادی است.

داستان طلای کارتیه چیست؟

داستان برند کارتیه این‌چنین آغاز می‌شود که این برند یکی از صد برند معتبر و لوکس طلا و جواهر دنیا به شمار می‌آید. از ساخت و توزیع ساعت گرفته تا جواهرات لوکس را می‌توان متعلق به این برند دانست. می‌توان گفت برند کارتیه به عنوان یک برند فرانسوی اصل توانسته تا به همین امروز گوی سبقت را از رقبای خود برباید و به یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین برندهای جواهرات و زیورآلات در دنیا معرفی شود.

 دلیل اصلی استقبال مردم از برند طلای کارتیه طراحی منحصربه‌فرد و خارق‌العاده‌ای است که این برند برای تولید جواهرات خود به کار می‌برد؛ چراکه در روزگاران گذشته خانواده‌های سلطنتی این برند را به عنوان برند اختصاصی خود معرفی کرده‌اند.

 متاسفانه جواهرات تقلبی این برند هم‌اکنون در بازار به فروش می‌رسند و به همین دلیل، شما باید از طریق یک فروشگاه اینترنتی معتبر نسبت به خرید طلای آنلاین اصلی برند مورد نظر اقدام کنید که گالری طلا و جواهرات حقانی، باسابقه درخشان خود برای کسب رضایت مشتری و همچنین حفظ اعتبار خود، همیشه به فروش محصولات اصل، باکیفیت و قیمت مناسب می‌پردازد.

محصولات طلای کارتیه چگونه وارد بازار شد؟

در سال ۱۹۲۳ یک کلکسیون عظیم از جواهرات برند طلا کارتیه عرضه شد که این کلکسیون دارای جنس نقره بود و با قیمت بسیار مناسب توانست با توجه به طراحی فوق‌العاده‌ای که داشت باعث جلب نظر عموم مردم شود و در آن سال با توجه به محصولی که ارائه داد، به این دلیل که قیمت بالایی را به خود اختصاص نداده بود، به‌راحتی به فروش بالایی دست‌یافت و همین امر باعث شد تا تقاضای مردم هم افزایش یابد.

با این حساب می‌توان گفت این برند از همان ابتدای کار توانست با برنامه‌ریزی درست و کاملاً هوشمندانه نظر مردم را به محصولات خود جلب کند تا بتواند در سال ۱۹۳۳ دوره خاص و طلایی خود را به دست آورد و به موفقیت چشمگیری در صنعت جواهرسازی برسد.

البته در حال حاضر این برند زیر مجموعه شرکت ریشمون است که با نماد پلنگ روی محصولات خود توانسته در دنیا حرف اول را بزند و جزء بهترین برندهای جواهرات در دنیا به شمار آید. بیش‌ترین شهرت برند کارتیه در بین جواهرات، حلقه طلایی پلنگی شکل است که در اشکال مختلفی ساخته و به فروش می‌رسند. البته دستبند عشق هم جزء خاص‌ترین محصولات این برند است که طراحی خاص و زیبایی را به نمایش می‌گذارد و در فرانسه و آمریکا به عنوان نماد عشق از آن یاد می‌کنند.

انگشتر

انگشتر طرح عشق کارتیه یکی از پرفروش‌ترین جواهرات این برند است که بسیاری از چهره‌های معروف دنیا هم از این انگشتر خاص و منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند و شاید برای شما جالب باشد که بدانید ۵۰ سال از ساخت این انگشتر می‌گذرد ولی کماکان اعتبار و اصالت خود را حفظ کرده است. طرح ترینیتی یک مدل انگشتر کاملاً ظریف که ترکیب سه رینگ را به خود اختصاص داده است.

طلای کارتیه برای مردان چگونه است؟

مردانه

معمولاً زیورآلات مردانه این برند از زنجیره های درهم آویخته شده تشکیل شده‌اند که رنگ آن ها نیز زرد بوده و ضخامت های متفاوتی را شامل می شوند. لازم به ذکر است که این زیور آلات به اندازه ای زیبا و خاص و چشم گیر هستند که بسیاری از مردان به آن علاقه پیدا کردند. ترکیب چرم و زنجیر نیز برای تولید دستبند مردانه مورد استفاده قرار می گیرد و این محصول نیز به شدت با استقبال مواجه است.

انتهای پیام/

برچسب:

برندهای مشهور

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت