دلار با حمایت قدرتمند 50000 تومان درگیر است.

آیا دلار درجا میزند؟

در هفته گذشته دلار موفق به شکستن حمایت 50350 شد و حتی یک روز نیز به پایین تراز مهم 50000 تومان لغزید اما در روز پس از آن برگشت سریعی را به بالای 50000 تومان به نمایش گذاشت .

دکتر سارا علیاری(کارشناس)

1402/10/02 | 10:10

نظری ثبت نشده

آیا دلار درجا میزند؟

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)، در تحلیل هفته گذشته عرض شد که "  بررسی اندیکاتورهای قیمت در پایین نمودار نشان می دهد که فعلا انرژی بازار نزولی است و برای رشد مجدد دلار باید نخست منتظر تخلیه انرژی نزولی آن شد "  حرکت نزولی هفته گذشته در همین راستا ارزیابی می شود و اگرچه در نمودار روزانه به تخلیه انرژی نزولی رسیده ایم .

آخرین اخبار تحلیل دلار را از سایت بازار طلا (گلدنیوز)، دنبال کنید.

ولی نمودار هفتگی نشان می دهد که انرژی نزولی در این مقیاس هنوز تخلیه نشده است . از وضعیت متقابل اندیکاتور ها در این دو نمودار به این نتیجه می رسیم که احتمالا دوباره شاهد در جا زدن قیمت خواهیم بود تا دوباره نوبت یک حرکت نزولی کوچک دیگر فرا رسد .

نمودار هفتگی انس

بررسی حمایت ها و مقاومت ها در نمودار روزانه دلار نشان می دهد که اکنون دلار با حمایت قدرتمند 50000 تومان درگیر است . در صورت شکست این حمایت ، حمایت بعدی در کف 49200 قرار دارد . در سمت صعود نیز کماکان نخستین مقاومت پیش روی دلار میانگین متحرک 20 روزه است که اکنون در قیمت 50350 قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیش بینی قیمت دلار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت