پیش بینی قیمت دلار؛

قیمت دلار امروز 7 بهمن ۱۴۰۲ - افزایش قیمت دلار پایدار است؟

در هفته گذشته دلار روند صعودی قدرتمند خود را ادامه داد و به مقاومت مهم 55800 رسید .

دبیر خبر(دبیر خبر)

1402/11/07 | 09:11

نظری ثبت نشده

قیمت دلار امروز 7 بهمن ۱۴۰۲ -  افزایش  قیمت دلار  پایدار است؟

دکتر سارا علیاری کارشناس بازارهای مالی به پایگاه خبری جهان طلا( گلدنیوز)گفت : در تحلیل هفته گذشته عرض شد که انتظار داریم که بازارساز از فرصت برگشت سفرای ایران و پاکستان به محل ماموریت خود استفاده کند و نسبت به کنترل قیمت دلار اقدام کند اما انتظار ما برآورده نشد و دلار در بی عملی او خیلی راحت صعود کرد . در کل مومنتوم صعودی موج اخیر بسیار بالاست و در آن اثری از مداخله  بازارساز جهت کنترل قیمت دیده نمی شود.

بررسی اندیکاتورهای قیمت در نمودارهای مختلف نشان می دهد که در نمودار روزانه ، بازار وارد مرحله اشباع خرید شده ولی در نمودارهای هفتگی و ماهانه جو بازار کاملا صعودی شده است . 

۳ روز پیش دلار در بازار آزاد مانند ۴ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار آزاد که ۴ روز پیش تا ۵۴,۴۸۰ (پنجاه و چهار هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۷۶ درصدی به ۵۴,۹۰۰ (پنجاه و چهار هزار و نهصد ) تومان رسید.

قیمت دلار

بررسی نمودار روزانه نیز نشان می دهد که سقف 55800 مقاومتی است که  تاکنون دو مرتبه از صعود بیشتر قیمت جلوگیری کرده است و بنابراین گذر از آن برای دلار به راحتی امکان پذیر نخواهد بود . اکنون هم  در دو روز گذشته نشانه های شناسایی سود روی این مقاومت در نمودار ظاهر شده اند .

در صورتی که برگشت از سقف 55800 اتفاق افتد نخستین حمایت مهم در 53700 قرار دارد.

پیش بینی قیمت دلار را از سایت بازار طلا (گلدنیوز)، دنبال کنید.

انتهای پیام/

برچسب:

پیش بینی قیمت دلار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت