دلار در حال کانال‌سازی است؟

پیش بینی قیمت دلار ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - نوسان دلار منتهی به صعود قیمت آن شد

قیمت دلار در هفته دوم بهمن، هر دو روند صعودی و نزولی را داشت؛ اما در نهایت با افزایش قیمت و رشد بازدهی ۵.۴۲ درصدی بعد از طلا قرار گرفت. سیاست‌گذار ادعا دارد که بازار ارز تحت کنترل است و روند رشد قیمت‌ها مقطعی است؛ اما معامله‌گران باور دارند که بازار تحت تاثیر سیگنال‌های مثبت نیست و در حال کانال‌سازی است.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1402/11/14 | 11:11

نظری ثبت نشده

پیش بینی قیمت دلار ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - نوسان دلار منتهی به صعود قیمت آن شد

دکتر سارا علیاری کارشناس بازارهای مالی به پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) گفت : در هفته گذشته ادامه تنش های منطقه ای موجب صعود قیمت دلار تا سقف تاریخی 59700 شد تا اینکه پس از سخنرانی مقام معظم رهبری صعود قیمت دلار متوقف شد.

علیاری ادامه داد :با این همه فعلا نشانه ای از برگشت نزولی قیمت دلار در نمودارها دیده نمی شود که علت آن می تواند دو مورد باشد.

یکی کنارنشستن فعالان تا روشن شدن ابعاد حمله احتمالی وعده داده شده توسط امریکا و دیگری نتیجه شایعات مطرح شده در مورد صلح موقت طرفین جنگ غزه ، بنابراین همچون هفته های گذشته آنچه که در نهایت تکلیف قیمت دلار را مشخص خواهد کرد اخباری ست که در مورد این دو رویداد منتشر خواهد شد.

امروز دلار مبادله ای مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار مبادله ای که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۰۳ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

پیش بینی قیمت دلار را از سایت بازار طلا (گلدنیوز)، دنبال کنید.

قیمت دلار

علیاری افزود : از منظر تکنیکی در نمودار روزانه آماده اصلاح است اما آنچه که جلوی عقب نشینی قیمت دلار را گرفته وضعیت نمودار هفتگی ست که هنوز هم وضعیت صعودی قدرتمندی دارد.

اکنون بر روی نمودار روزانه نخستین حمایت دلار در 55600 قرار دارد و مقاومت مهم قیمت دلار هم در ناحیه 59700 تا 60000 است که محدوده سقف تاریخی دلار می باشد.

انتهای پیام/

برچسب:

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت