نوسان کاهشی ۶۰۰ تومانی؛

قیمت دلار ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - بازار ارز کاهشی شد

قیمت دلار امروز با نوسان کاهشی ۶۰۰ تومانی در سقف کانال چهارم کریدور ۵۰ هزار تومانی بازگشایی شد و یک پله به عقب برگشت. معامله‌گران معتقدند بازار نیمه‌تعطیل ارز، مبادلات دلار را بی‌رمق کرده است و روند معاملات رونق چندانی ندارد.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1402/11/21 | 14:11

نظری ثبت نشده

 قیمت دلار ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - بازار ارز کاهشی شد

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز دکتر سارا علیاری کارشناس بازارهای مالی گفت : پس از یک ریزش از سقف تاریخی 59 هزار تومانی ، دلار در هفته گذشته کوشید تا تثبیت پیدا کند و در مقابل افت بیشتر مقاومت کرد.

بررسی نمودار روزانه قیمت دلار نشان می دهد که پس از لغزش دلار به زیر حمایت 55600 تومانی ، اسکناس سبز  تلاش کرده تا دوباره خود را به بالای این حمایت برساند و در عین حال  بالای میانگین متحرک 20 روزه بنشیند  بنابراین اکنون مهمترین  تراز قیمت دلار در نمودار روزانه حمایت  55600 است که همپوشانی حمایت استاتیک و حمایت میانگین متحرک 20 روزه دلار است . این تراز میتواند سطح قیمتی باشد که دلار تا اتمام اصلاح زمانی خود حول و حوش آن نوسان کند . 

پیش بینی قیمت دلار را از سایت بازار طلا (گلدنیوز)، دنبال کنید.


امروز دلار مبادله ای مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار مبادله ای که روز قبل تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۰ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار

اعلام اخبار مثبت در مورد آتش بس در جنگ غزه می تواند باعث شود که برای مدتی قیمت دلار به زیر این سطح برود و به سمت 54000 حرکت کند اما حمایت 54000 بسیار قدرتمند به نظر می رسد .

در سمت مقابل نیز نخستین مقاومت قیمت دلار در تراز 56700 قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب:

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت