روز سرنوشت ساز در بازار دلار /پیش بینی قیمت دلار

روز سرنوشت ساز در بازار دلار -پیش بینی قیمت دلار

بازار ارز به وضعیت سرنوشت ساز  و تعیین‌کننده‌ای رسیده است. در روزهای اخیر، سطح تقاضا در بازار کمی تقویت شده است و در صورتی که چنین وضعیتی ادامه پیدا کند، احتمال شکسته شدن کانال ۲۸ هزار تومانی وجود دارد.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/08/17 | 00:08

نظری ثبت نشده

روز سرنوشت ساز در بازار دلار -پیش بینی قیمت دلار

به گزارش اقتصاد نیوز، روز گذشته قیمت دلار بالای محدوده مهم ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان باقی ماند و در آخرین ساعت معاملات دیروز قیمت دلار  تا یک قدمی کانال 28 هزار تومان پیش رفت اما در نهایت توانست قیمت  27 هزار و 900 تومان را برای خود ثبت کند. 

 به باور تحلیل‌گران، در صورتی که اسکناس آمریکایی بالای محدوده یاد شده تثبیت شود، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد و این ارز را به سوی مقاومت ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومانی هدایت خواهند کرد.  

در چنین شرایطی، برخی فعالان باور دارند که بازار ارز به وضعیت سرنوشت ساز  و تعیین‌کننده‌ای رسیده است. در روزهای اخیر، سطح تقاضا در بازار کمی تقویت شده است و در صورتی که چنین وضعیتی ادامه پیدا کند، احتمال شکسته شدن کانال ۲۸ هزار تومانی وجود دارد.

روند قیمتی دلار در روز یکشنبه نیز نشان‌دهنده وضعیت افزایش تقاضا بود.به گفته فعالان، نگرانی نسبت به آینده مذاکرات برجام و لغو تحریم‌ها مهم‌ترین عاملی است که زمینه‌ساز افزایش خریدها در بازار ارز شده است. 

گلد نیوز

برچسب:

طلا

سکه

ارز

دلار

قیمت

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت