قیمت دلار در یک قدمی ۲۵ هزار تومان

قیمت دلار در یک قدمی ۲۵ هزار تومان

روند نزولی قیمت دلار امروز ۲۰ دی ماه هم ادامه داشت. صرافی بانک پاسارگاد و بانک شهر دلار را با قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان می‌فروشند.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/10/20 | 00:10

نظری ثبت نشده

قیمت دلار در یک قدمی ۲۵ هزار تومان

به گزارش گلدنیوز؛ به نقل از تجارت‌نیوز، اخبار وین مستقیما بر معاملات و ریزش دلار اثر گذاشته و از هفته گذشته کاهش قیمت دلار شروع شده و همچنان ادامه دارد.

مذاکرات وین در آخرین ساعات رو گذشته (۱۹ دی ۱۴۰۰) دلار را وارد کانال ۲۷ هزار تومان کرد و به ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان رساند. اما قیمت دلار در ساعات ابتدایی امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ در بازار آزاد باز هم کاهش داشت و به ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

پیش از این معامله‌گران بزرگ بازار اعلام کرده بودند که دلار ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومانی محدوده مقاومتی قیمت دلار است و اگر دلار این محدوده را از دست بدهد، وارد کانال پایین‌تر می‌شود.

حالا به نظر می‌رسد که محدوده مقاومت بعدی، ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان باشد. قیمت دلار در بازار آزاد اکنون ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان است و اگر قیمت دلار کمی دیگر کاهش پیدا کند، احتمال وارد شدن آن به کانال ۲۶ هزار تومان قوت می‌گیرد.

شبکه اطلاع رسانی ارز و طلا، آخرین قیمت دلار در صرافی‌ها را ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده است. این در حالی است که پیگیری تجارت‌نیوز از صرافی بانک پاسارگاد و بانک شهر نشان می‌دهد که قیمت دلار در این دو صرافی بانکی به ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است. این یعنی دلار یک قدم با ورود به کانال ۲۵ هزار تومان فاصله دارد.

انتهای پیام/

برچسب:

برتر

قیمت دلار

ریزش دلار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت