عقبگرد سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان

عقبگرد سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان

قیمت سکه امروز (دوشنبه، ۲۰ دی‌ماه) در بازار تهران با ۴۶۷ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/10/20 | 00:10

نظری ثبت نشده

عقبگرد سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان

عقبگرد سکه در بازار امروز باز هم ادامه داشت. به گزارش گلدنیوز به قل از ایرنا، در ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۴۶۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۸۶ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان شد.

همچنین قیمت اُنس جهانی طلا با نرخ یک‌هزار و ۷۹۸ دلار معامله شد.

مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. نرخ دلار در صرافی‌های بانکی از چهارشنبه گذشته پس از  مدت‌ها تثبیت قیمت در کانال ۲۷ هزار تومان، به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و این کاهش قیمت‌ها موجب افت قیمت سکه در روزهای گذشته شده و سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان بازگشت در حالی که سکه از شهریورماه در کانال ۱۲ میلیون تومان و حتی در برخی روزها ۱۳ میلیون تومان معامله می‌شد.

برچسب:

برتر

قیمت سکه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت