تصمیم نهایی بایدن در خصوص ایران

تصمیم نهایی بایدن در خصوص ایران

پایگاه اینترنتی «پولیتیکو» به نقل از یک مقام ارشد غربی گزارش داد که تصمیم نهایی رئیس‌جمهوری آمریکا برای حفظ نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سیاه، اتخاذ شده است.

امیر کشانی(سردبیر)

1401/03/04 | 00:03

نظری ثبت نشده

تصمیم نهایی بایدن در خصوص ایران

به گزارش گلدنیوز به نقل از ایلنا، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از گزارش‌ها در خصوص تصمیم «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا برای حفظ سپاه در فهرست سیاه، استقبال کرد.

وی در پیامی توییتری نوشت که از تصمیم دولت آمریکا برای نگه داشتن سپاه پاسداران در فهرست سیاه استقبال می‌کند و آن را تصمیمی «اصولی» خواند.

بنت افزود که از بایدن و دولت وی به دلیل این‌که دوست واقعی اسرائیل هستند، تشکر می‌کند.

بایدن: فرصت برای کوتاه آمدن به پایان رسیده

پیش از این، پایگاه اینترنتی «پولیتیکو» به نقل یک مقام ارشد غربی گزارش داده بود که تصمیم نهایی رئیس‌جمهوری آمریکا برای حفظ نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سیاه، اتخاذ شده است.

یک منبع آگاه دیگر در این‌باره گفت که بایدن در جریان تماس تلفنی خود با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در تاریخ ۲۴ آوریل صورت گرفت، وی را در جریان این تصمیم قرار داد و اعلام کرد که این موضع، نهایی و صد در صد قطعی است.

 بر اساس این گزارش، بایدن در تماس تلفنی با بنت مدعی شده است که «فرصت برای کوتاه آمدن» به پایان رسیده است.

گفت‌وگوی برجامی نخست‌وزیر بریتانیا و امیر قطر

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر بریتانیا و «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر بر لزوم از سرگیری اجرای برجام به واسطه تأثیر مثبت آن در ثبات منطقه‌ای تأکید کردند.

دو طرف در پیش گرفتن رویکرد دیپلماتیک را بهترین راه برای اطمینان از صلح‌آمیز بودن ماهیت برنامه هسته‌ای ایران عنوان کردند.

رهبران قطر و بریتانیا همچنین از شرکت‌کنندگان در مذاکرات برجامی در وین خواستند تا از فرصت ایجادشده، برای جمع‌بندی موفقیت‌آمیز مذاکرات استفاده کنند.

برچسب:

ترند

مذاکرات وین

برجام

سپاه پاسداران

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت