شهریورماه آغاز عملیات اجرایی تفکیک حساب شخصی از تجاری/ویدئو

شهریورماه آغاز عملیات اجرایی تفکیک حساب شخصی از تجاری-ویدئو

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور :امیدواریم شروع عملیاتی اجرایی تفکیک حساب‌ها طبق توافقی که با بانک مرکزی داشتیم از نیمه شهریور امسال آغاز شود.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/06/05 | 00:06

نظری ثبت نشده

شهریورماه آغاز عملیات اجرایی تفکیک حساب شخصی از تجاری-ویدئو

به گزارش گلدنیوز،آقای داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی در گفت : سازمان امور مالیاتی به همراه بانک مرکزی مقدمات تفکیک حساب شخصی و تجاری را فراهم کرده است. بسترهای مبادله اطلاعات بین این دو نهاد ایجاد و مورد آزمایش قرار گرفته است.

شهریورماه آغاز عملیات اجرایی تفکیک حساب شخصی از تجاری/ویدئو

رئیس سازمان امور مالیاتی می گوید: با گذر از مراحل مقدماتی این طرح منتظریم تا بانک مرکزی دستور العمل تفکیک حساب شخصی از تجاری را اعلام کند چرا که این وظیفه بر عهده بانک مرکزی است.

به گفته آقای منظور، یک ارتباط دو طرفه بین ما و بانک مرکزی برقرار شده است به نوعی که همه مودیانی که نزد سازمان امور مالیاتی پرونده مالیاتی دارند، ما حساب های این افراد را به عنوان حساب تجاری به بانک مرکزی اعلام کرده ایم که هم اکنون بالغ بر 8 میلیون حساب تجاری تفکیک شده اند.

رئیس سازمان امور مالیاتی در پایان گفت: امیدواریم شروع عملیات اجرایی تفکیک حسابها طبق توافقی که با بانک مرکزی داشتیم از  شهریور امسال آغاز شود. پیش بینی می کنیم فرآیند اجرایی تفکیک حسابها چندماهی طول بکشد و تا پایان سال مطمئن باشید که تفکیک حساب ها انجام خواهد شد.

سازمان امور مالیاتی بر اساس ماده ۱۰ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان که در سال ۱۳۹۸ تصویب شده  موظف است که  حساب‌های شغلی افراد را دریافت و به پرونده مالیاتی متصل کند.

منبع :خبرگزاری صدا سیما

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

مالیات

سازمان امور مالیاتی

حساب تجاری

تفکیک حساب

حساب شخصی

داود منظور

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت