کارخانه طلای زرشوران در محرومیت زدایی از تکاب مشارکت می‌کند

کارخانه طلای زرشوران در محرومیت زدایی از تکاب مشارکت می‌کند

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان گسترش معادن و صنایع معدنی کشور (ایمیدرو) و مجتمع طلای زرشوران در جنوب آذربایجان غربی در طرح های توسعه و محرومیت زدایی از چهره شهرستان تکاب مشارکت می کنند.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/06/14 | 00:06

نظری ثبت نشده

کارخانه طلای زرشوران در محرومیت زدایی از تکاب مشارکت می‌کند

به گزارش گلدنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی،رضا محتشمی پور روز یکشنبه در نشست بررسی مشترک با فرماندار و نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی که در کارخانه طلای زرشوران تکاب برگزار شد، افزود: این شهرستان ظرفیت های مناسبی در بخش معادن طلا دارد و معدن زرشوران یکی از این ظرفیت های ملی است که تلاش می کنیم از آن در توسعه منطقه استفاده شود.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای اجرای طرح هایی که موجب تاثیر مثبت و مطلوب بر روند محرومیت زدایی از تکاب شود، انجام شده که به زودی عملیاتی می شود.

همکاری در راستای طرح های توسعه ای

معاون امور معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در همین راستا همکاری بین کارخانه طلای زرشوران، فرماندار تکاب و نماینده مردم منطقه در مجلس افزایش می یابد تا روند مشارکت سازمان ایمیدرو در طرح های توسعه این شهرستان تسهیل شود.

کارخانه طلای زرشوران در محرومیت زدایی از تکاب مشارکت می‌کند

محتشمی پور اضافه کرد: مشارکت سازمان ایمیدرو و کارخانه طلای زرشوران در رفع مشکلات و توسعه زیرساخت های عمرانی شهرستان تکاب از برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و اقدامات جدی در این زمینه انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و توجه جدی به فرآوری طلا در تکاب یادآور شد: همچنین به دنبال توسعه صنایع وابسته و کارخانه های فرآوری در معادن بزرگ طلا در این شهرستان هستیبم.

در این جلسه فرماندار تکاب و نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی به بیان وضعیت محرومیت و مشکلات عمرانی و زیربنایی این شهرستان پرداختند و مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نیز گزارشی از فعالیت های این مجموعه معدنی و صنعتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

برچسب:

معدن طلا

ایمیدرو

طلای زرشوران

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت