قطع اینترنت آخر هفته چگونه خواهد بود؟

قطع اینترنت آخر هفته چگونه خواهد بود؟

براساس آخرین تصمیمات اخذ شده قرار است اینترنت در روزهای برگزاری کنکور به صورت نقطه‌ای قطع شود و کسانی که در این محدوده هستند، از پیش پیامی را جهت آمادگی دریافت خواهند کرد.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/10/28 | 00:10

نظری ثبت نشده

قطع اینترنت آخر هفته چگونه خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) در حالی که با نزدیک شدن به برگزاری کنکور سال ۱۴۰۲ که در روزهای پنجشنبه ۲۹ دیماه و جمعه ۳۰ دیماه برگزار خواهد شد، این سوال همچنان از سوی مردم پرسیده می شود که بالاخره تصمیم نهایی گرفته شده در زمینه قطع اینترنت چیست؟

در این باره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که به شدت با قطع سراسری اینترنت مخالف است چراکه اینترنت مانند هوا می‌ماند و به تمام زندگی مردم وابسته است، پس نمی توان آن را قطع کرد؛ بنابراین درخواست سازمان سنجش در این زمینه بررسی شد و با چندین شرط با آن موافق شد که صرفا در محدوده حوزه‌های امتحانی و فقط اینترنت همراه آن هم با اطلاعات قبلی باشد.

با توجه به اینکه نوبت اول کنکور سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، در ۵۸۵ حوزه و ۴۱۷ شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود و تهران نیز در ۲۵ حوزه برگزاری آزمون دارد، سوال این است که چگونه می توان بدون اختلال در شبکه سراسری ، اینترنت را قطع کرد؟

گفته شده کسانی که در محدوده برگزاری کنکور هستند، از پیش پیامی در این باره دریافت می‌کنند تا آمادگی داشته باشند و صرفا هم در ساعت برگزاری کنکور این امر به صورت خیلی محدود انجام شود. مسئله‌ای که عبدالرسول پورعباس- رئیس سازمان سنجش کشور- به تازگی بر این مسئله تاکید کرده و گفته است اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای در زمان برگزاری کنکور قطع می‌شود.

به هر حال به فعالان اقتصادی توصیه می شود که کارهای بانکی و اینترنتی خود را امروز انجام دهند تا در روزهای پنج شنبه و جمعه کمتر نیازمند استفاده از اینترنت بانک باشند.

برچسب:

ترند

قطع اینترنت

کنکور 1402

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت