رفع فیلتر شبکه های مجازی / کدام سرویس ها رفع فیلتر می شوند؟

رفع فیلتر شبکه های مجازی - کدام سرویس ها رفع فیلتر می شوند؟

وزیر ارتباطات: تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداشته شود و ان‌شاالله طی دو روز آینده، خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید.

امیر کشانی(سردبیر)

1401/11/01 | 00:11

نظری ثبت نشده

رفع فیلتر شبکه های مجازی - کدام سرویس ها رفع فیلتر می شوند؟

وزیر ارتباطات گفت: دو پلت‌فرم اینستاگرام و واتس اپ که با مصوبه نهادهای امنیتی مسدود شدند، فعلا مشمول این اتفاق نیستند و مشخصا کلاب هوس طی روزهای آینده رفع فیلتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا ، عیسی زارع پور امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره دلیل اختلال ایجاد شده در زمینه اینترنت طی چند روز اخیر اظهار کرد: روز چهارشنبه و پنج شنبه در مرکز تبادل ترافیک تهران مشکلی را طی یک الی دو ساعت داشتیم که با همت دوستان برطرف شد و الان هیچ مشکلی در مرکز تبادل ترافیک وجود ندارد.

مشمولین رفیع فیلتر

او درباره رفع فیلتر بعضی از پلت‌فرم‌های خارجی به صورت کامل اظهار کرد: من قبلاً اعلام کرده‌ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و حدود ۱۳عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است‌. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن دارند، برداریم و ان‌شاالله طی دو روز آینده خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید.

وی ادامه داد: البته دو پلت‌فرم اینستاگرام و واتس اپ که با مصوبه نهادهای امنیتی مسدود شدند، فعلا مشمول این اتفاق نیستند و در این زمینه نهادهای امنیتی تصمیم گرفتند. اما سرویس ها و خدماتی هستند که از نظر ما قابلیت بازنگری دارند و اکنون مسیری را دنبال می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد. مشخصا کلاب هوس طی روزهای آینده رفع فیلتر می شود.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

اینستاگرام

رفع فیلتر

واتساپ

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت