رونمایی از سه تغییر در کابینه دولت

رونمایی از سه تغییر در کابینه دولت

بحث تغییر در کابینه دولت که بعد از تعطیلات نوروز قوت بیشتری گرفته بود ،امروز با سه تغییر کلیدی رونمایی شد. بر این اساس میرکاظمی و ساداتی نژاد از دولت سیزدهم خداحافظی کردند.

امیر کشانی(سردبیر)

1402/01/22 | 00:01

نظری ثبت نشده

رونمایی از سه تغییر در کابینه دولت

سخنگوی دولت گفت امروز سه تغییر در مجموعه کلان دستگاه اجرایی کشور انجام می‌شود. بر اساس این تغییرات، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهادکشاورزی با کابینه سیزدهم خداحافظی کردند و مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی نیز تغییر یافت.

بنا بر اعلام بهادری جهرمی داوود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور جایگزین میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه شد. میرکاظمی همچنان به عنوان مشاور در کنار دولت خواهد بود. سید محمد آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی به عنوان سرپرست جهادکشاورزی منصوب خواهند شد. محمد صادق خیاطیان هم به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد.

به گزارش گلدنیوز علی بهادری جهرمی در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه خبر سیما با اعلام تغییرات انجام‌شده در هیئت دولت، اظهار کرد: رویه از ابتدا این بوده که مدیران و فرآیندها مورد بررسی مستمر قرار گیرند و این رویه ثابت و تأکیدی همیشگی رییس جمهوری بوده است.

وی افزود: امروز سه تغییر در مجموعه کلان دولت انجام می‌شود که اولین آن به سازمان برنامه و بودجه مربوط است و طی آن آقای منظور که تجربه مدیریتی موفقی داشته‌اند جایگزین آقای میرکاظمی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌شوند.

بهادری جهرمی اظهار کرد: دومین تغییر در حوزه وزارت جهاد کشاورزی است که طی آن سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت کشاورزی می‌شوند.

سخنگوی دولت ادامه داد: همچنین تصمیم گرفته شد از خدمات آقای خیاطیان به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده شود.

برچسب:

ترند

تغییر دولت

سخنگوی دولت

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت