صاحبان برند موفق
طوری طراحی کنید که در ابتدا خودتان از آن طرح لذت ببرید.حواستان باشد که فقط برای مشتری نباشد، بلکه خود ما نیز در مجموعه از دیدن آن لذت ببریم.
دبیر خبر(دبیر خبر)
1400/07/16 | 00:07
برای اینکه برای تجربه کردن هزینه پرداخت نکنید از تجربه صاحبان برند موفق استفاده کنید.
یک کارشناس کسب و کار به گلد نیوز گفت: مدیرعامل یکی از برندهای موفق و مطرح جهانی به طراحی محصولاتش اهمیت بسیار زیادی میداد. وی به طراحان مجموعه خود توصیه میکرد:
طوری طراحی کنید که در ابتدا خودتان از آن طرح لذت ببرید.حواستان باشد که طرح، فقط برای مشتری نباشد بلکه خود ما نیز در مجموعه از دیدن آن لذت ببریم.
شاه حسینی در ادامه گفت: این مدیرعامل وسواس زیادی برای طراحی درونی قائل بود. محصولات الکترونیکی مانند گوشی،لپتاپ، باید طوری طراحی میشد که از نظر ایشان جذاب باشد.
شاه حسینی افزود اما این مدیرعامل پس از مدتی با اعتراض پرسنل مواجه شد که به اوگفتند:مشتری داخل این محصولات را قبل از خرید نمیبیند.پس این میزان از وسواس به چه دلیل است؟
مدیرعامل برای پرسنل خود خاطره ای از دوران کودکی اش تعریف کرد:
"در زمان کودکی،پدرم از من خواست نرده های حیاطمان را رنگ کنم.شروع به نقاشی نرده ها از بیرون منزل کردم.تمام نرده ها را رنگ کردم و قسمت داخلی آنها بدون رنگ ماند.
پدرم سوال کرد چرا آن قسمت از نرده ها که از درون خانه پیداست را رنگ نکردم؟پاسخ دادم:چه اهمیتی دارد پدر؟ آن قسمتی که مردم میبینند رنگ آمیزی شده است.پس سخت گیری نکن.
پدرم درجواب من گفت:این جمله تو به این معنی است که ما برای خودمان ارزش قائل نیستیم.برو و نرده ها را از داخل رنگ کن.به احترام نگاه خودمان تا عزت نفس ما بالا برود.حس خوبمان بیشتر شود.تابتوانیم برای دیگران نیز ارزش واحترام قائل باشیم"
در پایان شاه حسینی افزود :در محیط شغلی،برای خودمان ارزش قائل باشیم تا بتوانیم به مشتری هم احترام بگذاریم.به خودمان عشق بورزیم تا بتوانیم به شغلمان عشق بورزیم و به مشتری حس خوبی بدهیم.
انتهای پیام /
ترند
گلدکالج
علی شاه حسینی
برند مئفق
تجربه برند
صاحبان برند
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده