همیشه تصویر زیبا، فروش بالا را در پی نخواهد داشت!

همیشه تصویر زیبا، فروش بالا را در پی نخواهد داشت!

پیش از آنکه محصولتان را عرضه و معرفی کنید، به ترسهای مشتری توجه کنید و آنها را بشناسید.در گام اول تمرکزتان روی نیازهای مشتری باشد نه معرفی خودتان.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/07/18 | 00:07

نظری ثبت نشده

همیشه تصویر زیبا، فروش بالا را در پی نخواهد داشت!
عادل طالبی مشاور کسب وکارهای دیجیتال

یک کارشناس کسب و کارهای دیجیتال به گلد نیوز گفت:در بسیاری موارد کسب و کار شما در فضای مجازی به مشکل میخورد.اما به دلیل عدم شناخت تهدید ها و فرصتها، مسیراشتباه را در شناخت نیازهای مشتری انتخاب میکنیم. ومسیر اشتباهمان را به امید رفع مشکل همچنان ادامه میدهیم. درحالیکه از ابتدا عارضه یابی ما اشتباه بوده است.

 

شما از آن دسته فروشندگانی هستید که تصویرطلا و جواهری که منتشر میکنید،با شکل واقعی آن متفاوت است؟

طالبی گفت :مسیر را اشتباه نروید! مشکل جای دیگریست.فروش شما محدود است پس سعی میکنید با انتشار تصاویرزیبا و محصولات بیشتر تنوع محصولاتتان را به رخ مشتری بکشید.درحالیکه دغدغه مخاطب شما زیبایی نیست.با اینکه عکس محصول شما را میپسندد اما فروش رخ نمیدهد.چرا که دغدغه مشتری ترس است.بزرگترین رسالت شما شناخت دغدغه های مشتریانتان است.

وی افزود:

پیش از آنکه خود را عرضه کنید و محصولاتتان را معرفی کنید، به ترس مشتری توجه کنید و آنها را بشناسید.در گام اول تمرکزتان روی نیازهای مشتری باشد نه معرفی خودتان.

این بزرگترین مشکل مشتریان مجازی شما است.مشتری دراین حالت اعتمادش را نسبت به شما و حتی دیگرفروشندگان این حوزه از دست میدهد.

طالبی به گلدنیوز گفت:

فروشنده ای را از طریق فضای مجازی شناختم که در حوزه طلا وجواهر فعال بود.عمده محصولات وی نو و با اجرت بالا بود.اما آنچه عجیب جلوه میکرد این بود که چرا این فرد درصد بالایی از محتوایی که در این صفحات تولید میکرد تبلیغاتی پیرامون خرید طلای دست دوم و بدون اجرت بود.وقتی ازدلیل را جویا شدم این فروشنده گفت:من با تبلیغ به پس انداز و خرید طلای دست دوم مشتریان را به شکل حضوری ملاقات میکنم.انها نیز پس از خرید آن میزا نطلای دست دو که برای پس انداز در نظر داشتند اغل به دلیل مراجعه حضوری و مشاهده تنوع محصولات من،حداقل قطعه ای کوچک برای استفاده شخصی خودشان نیز خریداری میکنند. در این حالت هم به انها کمک کرده ام مبلغی را پس انداز منند و هم خودم از فروش،سود لازم را کسب کرده ام.

مشتری را از ملزومات و اخباربازار طلا و جواهر آگاه کنید!

طالبی در پایان گفت:به یاد داشته باشید فروش در فضای مجازی صرفا انتشار عکسهای زیبا نیست.نقاط تاریک فضای شغلی خود را بشناسید.عارضه یابی کنید.دغدغه های مشتری را بشناسید و در راستای رفع آنها اقدام کنید تا فروش مجازی شما پر رونق باشد.

انتهای پیام /

برچسب:

ترند

گلدکالج

عادل طالبی

فروش بیشتر

نیاز مشتری

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت