ادبیات فروش
یکی از مهمترین خطراتی که هر کسب وکاری را تهدید میکند ادبیات برخورد با مشتری است.
دبیر خبر(دبیر خبر)
1400/08/16 | 00:08
یک کارشناس کسب وکار به گلد نیوز گفت: ادبیات سازمانی یکدستی در مجموعه خود داشته باشید.تمام زیر مجموعه شما با یک شکل آراسته از نظر ظاهری وادبیات مناسب و از پیش تعیین شده با مشتری ارتباط برقرار کنند.
یکی از مهمترین خطراتی که هر کسب وکاری را تهدید میکند ادبیات برخورد با مشتری است.
علی اکبری افزود: به کار بردن افعال مفرد در گفتگو با مشتری یک از این مصادیق است.بسیاری از فعالان کسب وکار و حتی مدعیان بازار فروش از این موضوع غفلت میکنند و در نتیجه آسسیب آن در بلند مدت کاملا مشهود خواهد بود و میزان فروش شما را کاهش خواهد داد.پس رعایت آداب اجتماعی در معاشرت اولین نکته ایست که در هر جایگاه شغلی ای باید به آن توجه کنید.
وی در ادامه گفت: تمام تلاش خود را به کار گیرید تا ادبیات سازمانی یکدستی در مجموعه خود داشته باشید.تمام زیر مجموعه شما با یک شکل آراسته از نظر ظاهری وادبیات مناسب و از پیش تعیین شده با مشتری ارتباط برقرار کنند.
اکبری گفت: اگر به عملکرد مجموعه ها وبرندهای موفق توجه کنید نظم را در نگاه اول حس خواهید کرد.
نظم در گفتار وکردار هر دو در راستای یکدیگرند.
اکبری با مثالی از یک برند موفق، بر نقش نظم و آداب شناسی و استمرار آن تاکید کرد.
از صاحب برند کمپانی خودرو سازی ford سوال پرسیده شد:
اقای هنری فورد چه اتفاقاتی در مجموعه شما رقم خورد تا موفقیت امروزی تان حاصل شد؟
وی پاسخ داد: تمام کارهایی که روز اول انجام میدادم،هنوز هم انجام میدهم.
او در پایان افزود: شک نکنید مشتری از برقراری ارتباط با یک مجموعه ی منظم و ساختار یافته لذت میبرد و در صورت داشتن رضایت از برخورد و عملکرد شما،برند یا فروشگاه شما را به دیگران معرفی خواهد کرد.
انتهای پیام/
ترند
گلدکالج
علی اکبری
ادبیات فروش
بازاریابی وفروش
فروش موفق
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده