تاجر باهوش !

تاجر باهوش !

برا ی کسب و کارتان هدف مطرح شدن در عرصه بین المللی را داشته باشید

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/09/20 | 00:09

نظری ثبت نشده

تاجر باهوش !
دکردکتر علی شاه حسینی مشاور و مدرس کسب وکار

دکتر علی شاه حسینی کارشناس کسب و کار به گلدنیوز گفت:

دوست تاجری دارم که در حوزه شغلی خود بسیار موفق و زبانزد هم صنفان خود است.از او دلیل موفقیتش را جویا شدم.وی پاسخ داد:

گران قیمت ترین نمایشگاه های دنیا را دنبال میکنم و یکی از بهترین غرفه های آن را اجاره میکنم.(این گزاره به این معنی نیست که مخاطب صحبتهای ما فقط افراد بسیار ثروتمند هستند که چنین بضاعت مالی ای دارند،بلکه به اهمیت هزینه کردن برای تبلیغات اشاره داریم)در این گردهمایی حاضر میشوم و محصولات خودم را معرفی میکنم.چرا که شرکت در چنین نمایشگاه پر هزینه ای معمولا برای صنایع لوکس و گران قیمت تعریف شده و طبیعتا افراد حاضر نیز از قشر بسیار مرفه هستند که حتی اگر بتوانم با تعداد انگشت شماری مشتری ارتباط برقرار کنم به هدف خود رسیده ام.چرا که این مشتریان با خرید سالیانه و محدود هم سود قابل توجهی برای من به ارمغان می آورند.

غرفه چشمگیر

شاه حسینی افزود: پس اگر هدف شما معرفی شدن در سطح بین الملل است وفقط چشم انداز داخلی و کوتاه مدت ندارید در نمایشگاه های طلا و جواهر دنیا شرکت کنید تا مشتریانی از سرتا سر دنیا داشته باشید.

هرچه غرفه شما چشمگیر تر باشد،مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.به حضور اکتفا نکنید.فراموش نکنید حضور شما باید پررنگ و همچنین متفاوت تر و خاص از بقیه همکاران خود باشد.

این کارشناس گفت:به یاد داشته باشید غرفه داری یک امر تخصصی است که باید به افراد حرفه ای در حوزه برگزاری نمایشگاه سپرده شود.

طراحی غرفه نمایشگاه را به دست افراد متخصص بسپارید

شاه حسینی در پایان افزود:رفتار ویژه نمایشگاه را به پرسنل خود آموزش دهید. از نیروی کار حرفه ای استفاده کنید.از همین حالا سعی کنید اخبار نمایشگاه های سرتاسر دنیا را دنبال کنید و در حد توان مالی خود در انها شرکت کنید.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

علی شاه حسینی

موفقیت کسب و کار

تاجر

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت