ذهن خوانی در فروش مجازی
آنچه در فروش مجازی ما را دچار مشکل میکند مشاهده نکردن حالات و احساسات مشتری است.پس برای رفع این مشکل سوالاتی که برای انها پیش می آید را از پیش بررسی کرده و به انها پاسخ دهید.
دبیر خبر(دبیر خبر)
1400/09/28 | 00:09
یک کارشناس حوزه دیجیتال به گلدنیوز گفت: شما به عنوان فروشنده طلا و جواهر مراجعانی دارید که برای خرید و همچنین کسب اطلاعاتی در مورد محصول شما به فروشگاهتان مراجعه میکنند.این شانسی است که شما در فضای فروش حقیقی به آن دسترسی دارید. در چنین شرایطی میتوانید بامشاهده ویژگی های ظاهری و شخصیتی آن فرد پیشنهاداتی متناسب با آنچه مشاهده میکنید به وی ارائه دهید.در اصل میخواهیم به شما بگوییم قوانین فروش مجازی چگونه است.
عادل طالبی افزود: حتی میتوانید با توجه و دقت به رفتار و گفتگوهای خریدار با همراهانش نظر وی در خصوص محصولات یا قیمت و کیفیت آنها را بدانید.
این کارشناس افزود: آنچه در فروش مجازی ما را دچار مشکل میکند مشاهده نکردن حالات و احساسات مشتری است.پس برای رفع این مشکل سوالاتی که برای انها پیش می آید را از پیش بررسی کرده و به انها پاسخ دهید.
در هر فضای مجازی ای که مشغول فروش هستید این نکته را به یاد داشته باشید.
وی در ادامه به گلدنیوز گفت: توجه داشته باشید سوالاتی که در فضای مجازی از شما پرسیده میشود عموما همان سوالاتی است که به صورت حضوری در فروشگاهتان از شما جویا میشوند.به خصوص برای فعالان حوزه طلا و جواهر که مشتریان آنها حساسیت بیشتری در خرید دارند لازم است به این نکات توجه ویزه ای داشته باشند.
طالبی افزود: دو منبع برای شناسایی دغدغه های مشتریان وجود دارد:
دغدغه های مشتریان حضوری را با توجه به هدف آنها از پیش بررسی و آنها را یادداشت کنید. براساس آنچه ثبت کرده اید میتوانید به سلیقه انواع مخاطب اگاهی پیدا کنید.
عادل طالبی در پایان گفت: در انواع فضای مجازی مانند فروشگاه های اینترنتی،اینستاگرام،تلگرام و...پستهای آموزشی از پیش آماده کنید.
طلای شما اصل است؟ تفاوت طلای 18 عیار با 24 عیار چیست؟ چرا رنگ طلا ها با یکدیگر متفاوت است؟ و ...
سوالاتی که برای شما بسیار عادی بنظر میرسد اما برای مخاطب شما نگران کننده است.پس برای پاسخ دادن به آنها زمان کافی بگذارید.
انتهای پیام/
ترند
بازاریابی دیجیتال
عادل طالبی
فروش مجازی
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده