به روز نشوید، در تاریکی بازار گم میشوید!

به روز نشوید، در تاریکی بازار گم میشوید!

اینکه شما صاحب یک کسب و کار هستید به این معنی نیست که شما میتوانید در تمام حوزه های مجموعه تولیدی یا فروش خود اظهارنظر دقیق داشته باشید.این انتخاب شما را بن بست خود شیفتگی،عدم یادگیری، استبداد در رای گیر میکنید.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/10/05 | 00:10

نظری ثبت نشده

به روز نشوید، در تاریکی بازار گم میشوید!

به روز شدن به این معنی نیست که شما میتوانید در تمام حوزه های مجموعه تولیدی یا فروش خود اظهارنظر دقیق داشته باشید.این انتخاب شما را بن بست خود شیفتگی،عدم یادگیری، استبداد در رای گیر می اندازد.

دکتر علی شاه حسینی مشاور کسب وکار

اکر دانش، تفکرات و رفتار شما در حوزه کسب و کار به روز نشود شکست در دو قدیم شما پرسه میزند!

یک کارشناس کسب وکار به گلدنیوز گفت: فراموش تکنید تجهیزات،نیروی کار،تجهیزات و پرسنل شما نیاز به به روز رسانی دارد.

به روز شدن در کسب وکار در قدم اول به معنی تغییر ماشین آلات و تجهیزات نیست.قبل از به به روز رسانی اجسام، توجه خود را معطوف تفکر و نگرشتان در کسب و کار کنید.

در سمینارهای داخلی، همایشها و دوره های تخصصی به شما کمک میکند ت اافراد موفق در کسب و کارتان را بشناسید.

مشاوران قوی انتخاب کنید

وی افزود: زیر نظر یک مربی کسب وکار فعالیت کنید و هر بخشی را به متخصص خود بسپارید.بخش بازاریابی به یک متخصص امور بازرگانی،امور مالی را به یک حسابدار و فعالیتهای مرتبط با نیروی انسانی را به متخصص خودش بسپارید.

اگر مجموعه شما آنقدر گسترده نیست که این افراد را جذب کنید برای هر کدام ازین حوزه ها به طور روتین و ساعتی با مشاوران متخصص در خصوص بخشهای مختلف کسب وکارتان مشورت بگیرید.

تله خود دانا پنداری

شاه حسینی در ادامه گفت: اینکه شما صاحب یک کسب و کار هستید به این معنی نیست که شما میتوانید در تمام حوزه های مجموعه تولیدی یا فروش خود اظهارنظر دقیق داشته باشید.این انتخاب شما را بن بست خود شیفتگی،عدم یادگیری، استبداد در رای گیر میکنید.

دکتر شاه حسینی در پایان افزود: خود را به روز کنید، سیستم شما به روز میشود.سازمان شما به روز شود مشتری شما امروزی خواهد بود.مشتری امروزی سود بیشتری را برای شما سرازیر خواهد کرد. افزایش سود باعث رونق کسب وکار شماست و ماندگاری شما در بازار را بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

مشاوره کسب و کار

گلدکالج

علی شاه حسینی

به روز شدن کسب و کار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت