مشتری مداری /مراقب تمركزتان در محيط كار باشيد!
قابل توجه صاحبین مشاغل در حوزه طلا وجواهر، بخش مهمي از جريان فروش شما و موفقيتتان در حوزه معرفي محصول و جذب مشتري وفادار در گرو نوع رفتار، گفتار، و ميزان توجه شما به مشتري است!
دبیر خبر(دبیر خبر)
1400/10/08 | 00:10
علی اکبری، كارشناس كسب و كار به گلدنيوز گفت:
با ظهور شبكه هاي اجتماعي شاهد آسیب بزرگی در حوزه فروش هستیم.اینکه اغلب فروشندگان در صنف هاي مختلف تمام مدت تلفن همراه خود را در دست دارند و با ورود مشتري به داخل فروشگاه نيز تمام توجه خود را به وي نميدهند. پس از گذشت مدت زمانی از حضور مشتری آنها كماكان در حال جستجو و پرسه زني در فضاي مجازي اند و حتي به صورت مشتري درست نگاه نميكنند!
علی اکبری در ادامه گفت: موضوع اينجاست كه بخش مهمي از جريان فروش شما و موفقيتتان در حوزه معرفي محصول و جذب مشتري وفادار در گرو نوع رفتار،گفتار،و ميزان توجه شما به مشتري است!
فروشنده ناموفق ٨٠درصد حواسش به تلفن همراهش و ٢٠درصد حواسش معطوف به مشتريي است.
این کارشناس در پایان گفت: صاحب برند معروفي در خصوص ميزان توجه به مشتري ميگفت: در رستوران من ١٧نمايشگر تلويزيون قرار دارد.همگي آنها رو به مشتريان ماست تا در زمان ميل كردن غذا با ديدن تصاوير لذت بخش از لحظاتي كه در رستوران ما ميگذرانند راضي و خشنود باشند.
از این مثال میتوان به اهمیت توجه و احترام به مشتری پی برد.در هر کسب وکاری با توجه به ماهیت محصول خود این توجه را لحاظ کنید.لازم به ذکر است در صنف طلا و جواهر این میزان توجه به صورت خاص تر نمود پیدا میکند و اهمیت بیشتری در موفقیت شما در حوزه فروش خواهد داشت.
انتهای پیام/
ترند
گلدکالج
کسب و کار
بازاریابی و فروش
علی اکبری
موفقیت شغلی
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده