مشتری شنو باشید!

مشتری شنو باشید!

انتقاد پذیری موجب رشد شما میشود. بخاطر داشته باشید که فرصت نقد کردن را در اختیار مشتری و زیرمجموعه خود قرار دهید.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/10/26 | 00:10

نظری ثبت نشده

مشتری شنو باشید!

انتقاد پذیری موجب رشد شما میشود. بخاطر داشته باشید که فرصت نقد کردن را در اختیار مشتری و زیرمجموعه خود قرار دهید.

دکترعلی شاه حسینی کارشناس کسب و کار

لایه اول مشتریان

دکترعلی شاه حسینی کارشناس کسب و کار به گلدنیوز گفت: این دسته از مشتریان در واقع همکاران و زیر مجموعه خود شما هستند که در حال گرفتن خدمات از مدیریت شما هستند.پس رضایت و انتقاد آنها را نشنیده نگیرید.تمام تلاش خود را به کار گیرید تا در اولین قدم تعامل مناسبی با زیر مجموعه و همکاران خود داشته باشید.

لایه دوم مشتریان

 دسته دوم مشتریان شما افرادی هستند که به صورت مستقیم از شما کالا یا خدمات دریافت میکنند و توجه به انتقاد آنها مهمترین اصلی است که باید مورد توجهتان قرار بگیرد.

موفقیت برندهای مطرح دنیا با مشتری مداری

اگربرندهای مطرح دنیا را اندکی بررسی کنید متوجه میزان احترام بالای آنها به مشتری هایشان خواهید شد.آنچه در بسیاری از کسب و کارها مغفول واقع میشود!

اولویت اول و اصلی شما خواسته مشتری است.

توچه میخواهی؟ من همان طور تولید میکنم!

من با بالاترین کیفیت ممکن تولید میکنم و تو در حد توانت ازمن بخر!

جملات کلیدی و مهمی که باید در دستور کار خود قرار دهید.

رشد، توسعه، پیشرفت، بهبود،سودآوری، موفقیت، در گرو انتقاد پذیر بودن شماست.

صاحبان کسب و کاری که گوش های ناشنوا دارند، نه تنها صدای مشتری را نمیشنوند،ایده های جدید را نیزدرک نمیکنند و از خلاقیت و نوآوری در طراحی نیز غافل هستند.

این دسته از صاحبان کسب وکار به سرعت از گردونه بازار حذف خواهند شد چرا که انتقادپذیری موجب رشد، بقا،سوداوری و ماندگاری است.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

بازاریابی و فروش

علی شاه حسینی

مشتری مداری

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت