مشتری راضی، مبلغ شماست!
از راضی نگاه داشتن مشتریان پیشین خود غافل نشوید.آنها هموار کننده راه پیشرفت شما در تلاطم بازار هستند.
دبیر خبر(دبیر خبر)
1400/11/03 | 00:11
بهترین تبلیغ کننده حتی در عصر حاضر که عصر تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ است مشتری های شما هستند. تبلیغات دهان به دهان هنوز هم یکی از رایج ترین و موثرترین نوع تبلیغات است.
علی شاه حسینی کارشناس کسب وکار به گلدنیوز گفت: به یاد داشته باشید در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت هستید از راضی نگاه داشتن مشتریان پیشین خود غافل نشوید.آنها هموار کننده راه پیشرفت شما در تلاطم بازار هستند.
دکتر شاه حسینی در ادامه گفت: اگر به عنوان فروشنده طلا و جواهر در فضای مجازی اعتقاد به راه اندازی و بهره برداری از سایت دارید فراموش نکنید که کماکان تبلیغات مشتریان قبلی شما در جذب مشتریان جدید بسیار موثر است.
این کارشناس افزود: هوشمندانه وهنرمندانه به دنبال جلب رضایت مشتریان فعلی خود باشید.اگر یک مشتری دارید اصلا نگران نباشید.آن مشتری را آنقدر راضی نگه دارید تا یک مشتری دیگر برای شما بیاورد. این روند را محاسبه کنید تا به یک عدد نجومی برسید.
شاه حسینی در ادامه گفت: تحقیقات نشان داده است اگر مشتریان فعلی را راضی کنید میزان جذب مشتریان جدید شما بیش از ده برابر جذب از طریق تبلیغات است.
این کارشناس کسب وکار عقیده دارد که شما به عنوان فعال حوزه فروش در عرصه طلا و جواهر باید تمام تلاشتان را به کار گیرید و به یاد داشته باشید بهترین تبلیغ جلب رضایت خریدار فعلی است.اگر مشتریان شما حتی به تعداد انگشتان دستتان هستند سعی کنید بالاترین حد مطلوبیت را برای انها فراهم اورید.این چرخه را ادامه دهید تا به هزاران مشتری وفادار دست پیدا کنید.
شاه حسینی در پایان گفت: این استراتژی بهترین راه سود رساندن به خریدار،به خود شما و کسب و کارتان وهمچنین ماندگاری و قدرتمندی در بازار و بین رقبا است.
انتهای پیام/
ترند
بازاریابی و فروش
علی شاه حسینی
مشتری مداری
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده