گاو بنفش کسب و کارتان باشید!
هر کسب و کاری با توجه به ذات خودش باید گاو بنفش متعلق به خود را کشف کند.
دبیر خبر(دبیر خبر)
1400/11/17 | 00:11
علی اکبری مشاور و مدرس کسب و کار به گلدنیوز گفت: برای ایجاد زیر ساخت در هر کسب وکاری، راه های مختلفی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها برند سازی است که از به عنوان گاو بنفش یاد میکنم.
مثال جالب برای درک برند سازی، کتابی به همین نام است. که در بازار موجود است و میتوانید آن را تهیه کنید.
به گفته ی اکبری در واقع گاو بنفش همان گاو پیشانی سفید مصطلح خودمان است. منظور ، برند شدن در حد گاو پیشانی سفید است.
کاری کنید که شما را بشناسند ،در فضای مجازی دنبالتان کنند و نام برندتان دهان به دهان بین رقبا و مشتریان بچرخد.
علی اکبری از برند سازی برای یکی از دانشجویانش گفت : برای برندسازی در پروژه ای، برای دانشجویی که کارش فروش کالاهای دندانپزشکی بود یک واحد یونیت دندانپزشکی بسیار قدیمی متعلق به ۶۰سال پیش را تهیه کردیم و پشت ویترین مغازه اش گذاشتیم.
تقریبا از هر ۵۰۰نفری که روزانه از آن خیابان رد میشدند ۳۵۰ نفر برای تماشای آن یونیت توقف میکردند. آنها مات و مبهوت یونیت قدیمی میشدند. این گاو بنفش پشت ویترین منجر به فروش بالاتر آن مغازه نسبت به رقبا بود.
علی اکبری در پایان گفت: هر کسب و کاری با توجه به ذات خودش باید گاو متعلق به خود را کشف کند.هر قدر هنرمندانه تر این گاو بنفش را به نمایش بگذارید در کسب وکار خود موفق تر خواهید بود.
انتهای پیام/
ترند
بازاریابی و فروش
علی اکبری
مشاوره کسب وکار
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده