بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی یکی از ابزارهای قوی برندینگ برای خلق مشتریان بالقوه، عامل اعتماد به برند و ترغیب مشتریان بالقوه به بالفعل میباشد.
دبیر خبر(دبیر خبر)
1401/01/16 | 00:01
به گزارش سرویس آموزشی گلدنیوز ،بازاریابی محتوایی یکی از ابزارهای قوی برندینگ برای خلق مشتریان بالقوه، عامل اعتماد به برند و ترغیب مشتریان بالقوه به بالفعل میباشد.
تعریف فرایند تولید محتوا شامل انتخاب هدف، موضوعات و خروجیهای مطلوب است.
برای تولید این محتوا باید تیم و هر منبعی که مورد نیاز تولید محتوا میباشد شناسایی و تخصیص داده شود.
ارزیابی مهم است و باید کمک شاخصهایی که تعریف میکنیم محقق میشود. این شاخصها میتوانند بر مبنای تعداد بازدیدها، میزان به اشتراکگذاریها، بیان نظرات و غیره باشد.
هرمحتوای بارگذاری شده رو را بعد مدتی بازبینی کنید.
بر مبنای بازبینی و ارزیابی، تغییرات لازم را برای محتواهای بعدی اعمال کنید و تصمیم گیری کنید.
از آنجا که ایجاد رغبت در مشتری، القای حس اعتماد به او و بهبود رابطه با مشتری برای بازاریابی محتوا حیاتی میباشد، به برخی از مهمترین اولویتها برای استراتژی محتوا میپردازیم:
برنامه میبایست فرایندمحور و زمانبندی شده باشد. در این صورت موفقیت بازاریابی محتوا تضمین شده است. تعریف مجدد هدف بر مبنای ارزیابی و بازخور برای رسیدن به هدف ضروری میباشد. بدین منظور نقشه راه برنامهریزی تولید محتوا را در ادامه به دقت مطالعه کنید:
موضوع محتوا را انتخاب کنید
زمانبندی تولید و انتشار را مشخص کنید
شاخصهای ارزیابی عملکرد را مشخص کنید
یک نفر(یا افرادی) را مسئول ساخت و تایید محتوا کنید
نویسندگان محتوا همچون روزنامهنگاران هستند و میتوانند عوامل ایجاد حس اعتماد و وفاداری به سازمان شوند. داستانسرایی میتواند به بهبود هرچه بیشتر رابطه مشتریان بالقوه با سازمان کمک کند (مثال: مصاحبه با کارمندان، داستان توسعه و ساخت محصول و موفقیت مشتریان)
از ایمیلها به عنوان واسطه برای وبسایت استفاده کنید و لینکهای مربوطه را در آن قرار دهید.
مخاطبان ایمیل را طبقهبندی کنید و برای هر دسته مطالبی متناسب با سلیقه و نیازشان ارسال کنید.
انتهای پیام/
ترند
بازاریابی
فروش
بازاریابی محتوا
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده