بازاریابی رویداد

بازاریابی رویداد

بازاریابی رویداد یک استراتژی تبلیغاتی جهت ایجاد ارتباط مستقیم یا چهره به چهره یک شرکت با مشتریان خود است.

امیر کشانی(سردبیر)

1401/01/24 | 00:01

نظری ثبت نشده

بازاریابی رویداد

به گزارش گروه آموزش و پژوهش گلدنیوز؛ فرآیند بازاریابی؛ قلب تپنده یک سازمان، شرکت و یا یک کسب و کار است و مجموعه هایی که به این فرآیند توجه ویژه ای داشته اند در کار خود موفق بوده اند.

بازاریابی رویداد یک روش تبلیغاتی است که شرایط ارتباط یک شرکت یا یک کسب و کار را با مخاطبان یا مشتریان خود، به صورت مستقیم یا رو در رو فراهم می کند. این رویداد با روش های مختلفی برگزار می شود که موجب ایجاد حسی مثبت از سوی مخاطبان نسبت به آن شرکت یا سازمان می شود.

دلایل استفاده از بازاریابی رویداد

تولید سرنخ

ارتباط با مشتریان

آموزش مشتریان

افزایش میزان فروش

مطلع کردن افراد از وجو چنین برندی

انواع مدل‌های بازاریابی رویدادها

رویدادها به روش های مختلف، در مکان‌های متفاوت و به صورت‌های آفلاین و آنلاین برگزار می شود برخی از آنها عبارت اند از:

برگزاری کنفرانس

سمینار

برگزاری نمایشگاه

برگزاری جشن

رازهایی جهت به حداکثر رساندن کیفیت بازاریابی رویدادها

باید توجه داشت که فرآیند بازاریابی رویداد به درستی و با کیفیتِ بالا انجام می شود این موارد عبارت اند از:

اهداف واقع بینانه را روبروی خود قرار دهید

برای رویداد خود موضوعی خلاقانه و قدرتمند انتخاب نمایید

نقاط تماس بیشتری را ایجاد کنید

تبلیغات را بر اساس مخاطبان خود هدفمند کنید

استفاده از شبکه‌های اجتماعی را در برنامه ریزی خود قرار دهید

در ارتباط با مخاطبان خود اولین باشید

نرخ بازگشت سرمایه را اندازه گیری کنید

اشتباهات رایج در بازاریابیِ رویدادها

در بازاریابی رویداد احتمال وقوع حوادث وجود دار که باید با استفاده از قدرت پیش بینی، اتفاقات احتمالی پوشش داده شوند. این موارد عبارت اند از:

پیشروی کورکورانه

تعداد پرسنل مورد نیاز

فراموش کردن مکالمات

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

بازاریابی

تبلیغات

استراتژی

بازاریابی رویداد

تبلیغات استراتزی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت