دنیای فروش

دنیای فروش

با زیاد شدن و رایج شدن فناوری‌های مختلف مثل استفاده بیشتر از موبایل و رسانه‌های اجتماعی؛ خریداران عوض شدند، حوصله بسیار کمتری دارند، زمان تمرکز کوتاه‌تری دارند و شاید به راحتی بتوانند هر اطلاعات دلخواه را خودشان از اینترنت پیدا کنند.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/04/05 | 00:04

نظری ثبت نشده

دنیای فروش

به گزارش سرویس آموزشی پایگاه خبری تحلیلی جهان طلا(گلدنیوز)،بزرگترین و صاحب نام ترین برندهای دنیا هم میدانند که اگر در شیوه های فروش خود نوآوری نداشته باشند کمتر از چند ساعت رقیب میتواند بازار را در جهت محصولات و خدمات خود هموار کند،بنابراین قواعد و قوانین دنیای فروش را همیشه در مجموعه خود به روز نگه میدارند.

در حرفه فروشندگی خود همیشه از تغییرات استقبال کنید

یک تغییر بزرگ در فروشنده‌ها این است که به جای صحبت کردن بیشتر شنونده باشند، شاید سال‌های قبل فروشنده خوب کسی بود که می‌توانست توضیحات خیلی زیاد، مفصل و کاملی درباره محصولات بدهد؛ ولی الان اغلب به این موضوع هیچ نیازی نیست، چون خود خریدار می‌تواند در سایت‌های مختلف تحقیقاتی کند، پس به جای اینکه زیاد صحبت کنیم باید تمرین کنیم و یاد بگیریم که زیاد بشنویم، بتوانیم زمان‌های طولانی‌تری را بدون ایجاد وقفه در صحبت‌های خریدار به حرف‌هایش گوش کنیم و تحلیل کنیم.

تمام خریدارها دنبال فروشنده‌هایی هستند که گوش شنوا دارند و با دقت و توجه به حرف‌هایشان گوش می‌دهند.

مشاور خریدارباشید

تغییر دیگر این روزها این است که فروش به مشاوره تبدیل شده است. یک فروشنده نهایت هدفش این است که بتواند معامله‌ای را به پایان برساند و بتواند کاری کند که خریدار پولش را بدهد و محصول را بگیرد؛ ولی این روش خیلی جواب نمی‌دهد، چون خریداران باهوش‌تر و زرنگ‌تر شده‌اند و همین‌طور فروشنده‌های عالی کمتر شده‌اند.

پس همه دنبال فروشنده‌هایی هستند که مشاور عالی باشند. کار مشاور کمک خالصانه به خریدار است حتی اگر این کمک منتهی به این شود که خریدی صورت نگیرد و خریدار با توضیحات و کمک‌های ما اصلا به این نتیجه برسد که نیازی به محصول ما ندارد.

انتهای پیام/

برچسب:

پیشنهاد ویژه

بازاریابی

کسب و کار

فروشنده

دنیای فروش

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت