آگهی استخدام را چطور بنویسیم؟

آگهی استخدام را چطور بنویسیم؟

لطفا به آگهی استخدام به مانند یک آگهی تبلیغاتی نگاه کنید.

امیر کشانی(سردبیر)

1401/04/06 | 00:04

نظری ثبت نشده

آگهی استخدام را چطور بنویسیم؟

سرویس آموزشی پایگاه خبری تحلیلی جهان طلا (گلدنیوز) : به گفته مهدی سیاح نیا مدرس بازاریابی و طراح و مجری استقرار ساختار و سیستم‌های بازاریابی و فروش ، استخدام هم مانند فروش است.
در فروش ما یک کالا یا خدمت را می‌دهیم و به جای آن پول می گیریم ولی در استخدام ما خدمات فرد را می خریم و به جای آن پول پرداخت می کنیم.

نام سازمان

در اکثر مواقع نام سازمان خود را اعلام می کنید ولی گاهی اوقات، پیش می آید که نمیخواهید نام سازمان را اعلام کنید که این می تواند به دلیل عدم افشای استراتژی های شما در مقابل رقبا یا جلوگیری از ورود افرادی از سمت رقبای شما به سازمانتان باشد.

شرح وظایف

در آگهی استخدام دقیقا بنویسید که از فرد استخدام شده در این سمت خاص چه می خواهید.مجددا تاکیید میکنم که دقیق و شفاف بنویسید از فرد استخدام شده چه می خواهید.

نوشتن اینکه ما یک کارشناس فروش می خواهیم، به هیچ وجه نشان دهنده نیاز شما نیست چرا که شرح وظایف کارشناس فروش در یک سازمان با سازمان دیگر متفاوت است

نام مناسب برای سمت شغلی جهت استخدام

برای سمتی که می خواهید استخدام کنید، یک عنوان مناسب انتخاب کنید.در انتخاب کلمات بسیار دقت کنید، مثلا می شود به جای عنوان آبدارچی از کلمه مهماندار استفاده کنید.

همین تغییرات کوچک باعث افزایش در تقاضا برای سمت شما خواهد شد.

شرایط کاری

دقیقا نوع کار ( پاره وقت، تمام وقت، دورکاری و …) را مشخص کنید.آدرس محل کار را مشخص کنید.

ساعت کاری را مشخص کنید.راه های تماس و ارسال رزومه را دقیقا مشخص کنید که به چه ایمیل و شماره ای باید ارسال شود.

آگهی استخدام را چطور بنویسیم؟

منبع :https://kanoonmorabian.ir/

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

بازاریابی

استخدام

رزومه کاری

مهدی سیاح نیا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت