بازاریابی فردی

بازاریابی فردی

در بازاریابی فردی، روانشناسی فردی بر روی اکثر افراد یک جامعه مدنظر است و باید آن‌ها را مو به مو اجرا کنید تا به موفقیت خوبی در کسب و کار خود دست پیدا کنید.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/06/15 | 00:06

نظری ثبت نشده

بازاریابی فردی

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،در واقع، زمان تبلیغ محصول و بازاریابی به اندازه سایر موارد آن مانند نوع محتوا و نحوه بیان آن مهم است. حتماً باید توجه کنید که مشتریان شما یا کسانی که ممکن است در آینده مشتری شما شوند، در چه زمانی بیشتر نیاز به خرید دارند.

در واقع، همواره باید تحلیلی از ذهن مخاطب صورت گیرد تا بازاریابی فرد به نتیجه دلخواه برسد. این نوع تحلیل رفتاری می‌تواند تمایل به خرید افراد در مناسب‌هایی مانند روز تولد همسر یا مادرشان باشد.

در واقع بازاریابی فردی یا شخصی‌سازی شده، سعی در تحلیل علم داده‌ها و دیتاها در بستر مجازی دارد تا با استفاده از اطلاعات افراد، تنها علاقه‌مندی‌های فرد به فرد را در جلوی راه آن‌ها قرار دهد. منظور از دیتاها و داده‌ها، در اینجا می‌تواند جستجوی افراد در گوگل یا سایر موتورهای جستجو باشد.

بازاریابی فردی
برای اینکه بیشتر با مفهوم بازاریابی فردی آشنا شوید یک مثال می زنیم: در اینستاگرام شما پست هایی را که لایک و سیو می کنید،  به اینستاگرام این پیام را می دهید که من این گونه موضوع و محتواها را دوست دارم و اینستاگرام در قسمت اکسپلور شما موضوع هایی که شما نسبت به آن واکنش مثبت داده اید را می‌آورد..
مثلاً شما به سفر علاقه دارید وقتی چند پست سفر را سیو می کنید ، اینستاگرام توسط مرورگر خود پست هایی با موضوع سفر را جلوی دید شما قرار می دهد.
این بازاریابی هم بدین صورت است که از محتوا و خدماتی که نسبت به علاقه فرد شخصی سازی شده است توسط راه های مجازی جلوی دید فرد قرار می دهیم،این نوع بازاریابی یک نوع بازاریابی مهم و همچنین بسیار اثربخش است.

و در آخر…

بازاریابی فردی یا شخصی، یکی از مهم‌ترین و متمرکزترین بازاریابی‌های هدفمند به شمار می‌رود. طبق تحقیقات انجام شده، میزان سود دریافتی با استفاده از بازاریابی فردی، بیست تا چهل درصد بیشتر از حالت عادی خواهد بود.

در این نوع بازاریابی ، زمان تبلیغ محصول به اندازه سایر موارد آن مانند نوع محتوا و نحوه بیان آن دارای اهمیت است. در واقع شما به عنوان صاحب یک کسب و کار که نیاز به این مدل بازاریابی دارید، باید پیشنهاد‌هایی را مانند تخفیفات فصلی برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

بازاریابی

بازاریابی فردی

تبلیغ محصول

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت