سفیران برند تیفانی
سفیر برند به فردی گفته میشود که از لحاظ هویتی، اجتماعی، فرهنگی و...با تمامی ابعاد برند همخوانی داشته باشد.
رویا شاهدایی زاده(نویسنده)
1401/09/23 | 00:09
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)؛ در سال 2017 برند تیفانی تصمیم گرفت تا با استفاده از چهرههای معروف هنری که از لحاظ هویتی با سبک برند همسو بودند از محصولات جدید، رونمایی کند.
همچنین این کمپین پاییزی اولین کمپین تیفانی از زمانی است که reed karakoff، طراح اکسسوری و مد، به عنوان مدیر ارشد هنری این شرکت به کار گرفته شد.
به همین منظور کمپینی با عنوان the only one با حضور 6 چهره تاثیرگذار که در حوزه سینما، هنرهای نمایشی، مد و فشن فعالیت داشتند، راهاندازی کرد.
این برنداعلام کرد به عنوان بخشی از تلاش مداوم برای به روز رسانی تصویر خود کمپین تبلیغاتی پاییزیاش بر فردیت و ابراز وجود متمرکز خواهد بود چراکه هویت ذاتی تیفانی همینگونه است، افراد انتخاب شده هم به دلیل سبک منحصر به فرد، قدرت شخصی و بینش تخیلی خود انتخاب شده اند.
Elle Fanning – بازیگر، یکی از افرادی بود که در این کمپین به عنوان سفیر برند تیفانی همکاری داشته است.
هدف دیگر این کمپین به منظور از بین بردن رکور در فروش شرکت و دستیابی به نسل جدیدی از مصرفکنندگان تعریف شد.
این برند همیشه از ایدههای خلاق، اشتیاق و خوشبینی دفاع کرده است. به همین دلیل حاضر است با وجود چالشهای کسب و کارش مجددا در کمپینهای تبلیغاتی سرمایهگذاری کند.
در این رابطه بخوانید :
چه چیزی یک ساعت را ارزشمند می کند؟/ کارگاه آموزشی ساعتهای لوکس و قدیمی
جواهراتی که به سان گل روی تاک می روید
اتهام برند تیفانی و خواننده مشهور به کپی از عینک الماس نشان
انتهای پیام/
ترند
پیشنهاد ویژه
تیفانی
برند جواهرات
اکسسوری
نقش برند
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده