آیا میتوانید در یک جمله بگویید که چرا باید از محصول شما استفاده کرد؟
معرفی کتاب : هر برند یک قصه است!
رویا شاهدایی زاده(نویسنده)
1401/10/20 | 00:10
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،شنیدن داستان و زندگینامه افراد موفق و کارآفرین و محصول شان همیشه جذاب بوده است اما این راهکار برای جذب مشتری، قدیمی شده و آدمها دوست دارند درگیر قصهای بزرگتر از قصهی خودشان بشوند. برندهایی که مشتریها را در دل روایتی بزرگتر قرار میدهند، ارزش محصولاتشان را بالا میبرند.
آیا برندتان به قصهی عمیقتری منتهی میشود؟ آیا محصولتان برای مشتریها مثل ابزاری هست که برای مقابله با چیزهای ناخوشایند از آن کمک بگیرند؟ آیا قصهی برند شما راهحلی برای مشکل بیرونی، درونی و فلسفی مشتری ارائه میدهد؟
این کتاب به آفرینندگان برندهای نوپا میآموزد که چگونه قصهشان را روشن و شنیدنی به گوش مشتری برسانند، چراکه مراحل هفتگانه قصهگویی موثر را، برای نحوه معرفی و موفقیت محصول یا خدمتی که به مخاطب عرضه میکنیم، به زبانی ساده، توضیح میدهد.
در این کتاب شما با چارچوب SB7 آشنا میشوید تا با سلاحی مخفی، کسب و کارتان را توسعه دهید و بتوانید هم خودتان هم محصولتان را معرفی و بازاریابی کنید.
این چارچوب مشتری را در مقام قهرمان و خودتان را در جایگاه یک راهنما قرار میدهد، تا بتوانید برندتان را به عنوان ابزاری که نیاز مشتری را برطرف میکند، معرفی کنید.
حتما این کتاب را مطالعه کنید تا اصول بازاریابی محصول و برندینگ را با رویکردی نوین بیاموزید و شفافیت لازم را برای خود و مشتریتان ایجاد کنید.
در این باره بیشتر بخوانید:
معرفی کتاب تفکر، سریع و کند/ذهنیتی هوشیار در تصمیم گیری ها
شناخت و ارزیابی الماس ؛/معرفی کتاب شناخت و ارزیابی الماس
معرفی کتاب آموزههای صنعت طلا و جواهر
انتهای پیام/
ترند
کارآفرین
برند
پیشنهاد ویژه
بازاریابی
کتاب
معرفی کتاب
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده