اصول بستهبندی در برندینگ طلا و جواهر
اگر میخواهید مشتری برای همیشه شما را بخاطر بسپارد، محصول خود را به بهترین شکل بستهبندی کنید. چرا که ابزاریست برای بازاریابی و یک کانال اساسی برای درارتباط ماندن با مشتریان.
رویا شاهدایی زاده(نویسنده)
1401/10/24 | 00:10
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)؛اصول بستهبندی در برندینگ ، ابعادی متنوع دارد که لازم است هر بخش را متناسب با هویت خود بکار بگیرید.
با توجه به پالت رنگی که در گالری، دکوراسیون و مانکنهای زیورآلات انتخاب کردهاید، بستهبندی هم لازم است با سایر اجزای هویت شما هارمونی داشته باشد و رنگ اصلی بکار رفته در محیط و بستهبندی باعث شود تا مخاطب شما را به یاد بیاورد.
برای مثال تیفانی رنگ آبی را برای هویت خود انتخاب کرده و آن را به درستی در بستهبندی خود استفاده کرده است.
جنسی که برای بستهبندی انتخاب میکنید بسیار مهم است. جعبهها از لحاظ بصری و انتقال حس به مخاطب، نشاندهنده هویت محصول شما هستند و از طرفی استحکام آن موضوعی مهم است، چراکه جنس بستهبندی هنگام نقل و انتقال و ارسال برای مشتریان غیرحضوری نکتهای قابل توجه است.
برای مثال اگر کسب و کار شما، فروش جواهر است، لازم است از جعبههایی استفاده کنید که لوکس بودن و گرانی محصول را به خوبی نشان دهد و از مقاوت کافی برخوردار باشد. همچنین توجه به مبانی محیطزیست و بکارگیری جعبههای قابل بازیافت میتواند در دید مشتریان قابل تحسین باشد.
ظاهر بستهبندی زیورآلات از همه نکات ذکر شده، مهمتر است، چرا که جعبههای محصولات باید در عین سادگی، حس خوب و رضایتمندی را در مخاطب ایجاد کند و حتی کاربردی باشد.
از خلاقیت دور نشوید، چراکه جذابیت بصری جعبههای طلا و جواهر نباید برای مشتریان عادی شود و باید خلاقانه هویت خودتان را ذهن مشتری حک کنید. فراموش نکنید که حتما نام گالری یا شخص خودتان چاپ شود.
لازم است طراحی جعبههای طلا و جواهر را به چشم یک سرمایهگذاری برای حفظ مشتریان درنظر بگیرید. و از این ابزار بازاریابی به درستی استفاده کنید.
در این رابطه بخوانید:
بسته بندی
راهنمای «پایداری» در کسب و کار جواهرات
فناوری های نو در صنعت طلا و جواهر
انتهای پیام/
ترند
پیشنهاد ویژه
طلا و جواهر
برندینگ
بسته بندی
بسته بندی طلا و جواهرات
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده