به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،ورزش « جودو» يكي از ورزشهاي قديمي دركشور ژاپن و بنيانگذار آن استاد «كانو» است. واژه " جودو» از تركيب دو كلمه "جو" به معناي ملايمت ، و واژه "دو" به معني اصل و يا روش است .
لغت"جو" از ورزش «جوجيتسو «مشتق شده كه توسط سامورائي ها مورد استفاده قرار مي گرفت . پس جودو را تحت عنوان "روش ملايمت" ترجمه كردهاند.
بازاریابی فردی
بازاریابی رویداد
بازاریابی محتوایی
بازاریابی عصبی(Neuromarketing)
[video width="426" height="240" mp4="https://pics.goldnews.ir/uploads/2023/06/d524d14885da238c5ff241a747cee64013085164-240p.mp4"][/video]
یکی از ويژگيهاي جهان امروز مي توان به جهاني شدن اقتصاد ،رقابت برمبناي زمان و افزايش دانش و اطلاعات نزد پرسنل
سازمانها وشركتها اشاره كرد.
و همه اينها بيانگر يكپارچگي بازارهاي جهاني و پويائي محيط سازمانهاست .درچنين فضائي بايد از خود پرسيد كه شركتهاي كوچكتر چگونه مي تواننددردنياي پر از رقابت زنده و ماندگار باشند.
امروزه رشد روزافزون شركتهاي داخلي وخارجي و رقابت تنگاتنگ آنان براي داشتن سهم بيشتري از بازار باعث ايجاد فضاي رقابتي بسيار سنگيني شده است.
جودو به خاطر استفاده از نيروي رقيب بسيار موثر است و از شركتهاي بسيار كوچك تا شركتهاي غول آسا همگي
درجست وجوي بسط اين سبك به آن سوي مرزهاي شركت خود هستندجودو نياز به نظم، خلاقيت و انعطافپذيري دارد.
بیشتر بخوانید:
اصول بازاریابی در صنعت طلا و جواهر
برنامه بازاریابی
تدوین بازاریابی حرفه ای چگونه است؟
انتهای پیام/
نظری ثبت نشده