بازاریابی جودویی /ویدئو

بازاریابی جودویی -ویدئو

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بنیانگذار ورزش جودو کسی بود که قد او کمتر از ۱٫۵ متر و وزن او ۴۱ کیلوگرم بوده است! او در جودو اصل را بر این قرار داد که از وزن و توانایی های حریف برای شکست او استفاده کند.

رویا شاهدایی زاده(نویسنده)

1402/03/17 | 00:03

نظری ثبت نشده

بازاریابی جودویی -ویدئو
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،ورزش « جودو» يكي از ورزشهاي قديمي دركشور ژاپن و بنيانگذار آن استاد «كانو» است. واژه " جودو» از تركيب دو كلمه "جو" به معناي ملايمت ، و واژه "دو" به معني اصل و يا روش است . لغت"جو" از ورزش «جوجيتسو «مشتق شده كه توسط سامورائي ها مورد استفاده قرار مي گرفت . پس جودو را تحت عنوان "روش ملايمت" ترجمه كردهاند.  

بازاریابی فردی

بازاریابی رویداد

بازاریابی محتوایی

بازاریابی عصبی(Neuromarketing)

  [video width="426" height="240" mp4="https://pics.goldnews.ir/uploads/2023/06/d524d14885da238c5ff241a747cee64013085164-240p.mp4"][/video] یکی از ويژگيهاي جهان امروز مي توان به جهاني شدن اقتصاد ،رقابت برمبناي زمان و افزايش دانش و اطلاعات نزد پرسنل سازمانها وشركتها اشاره كرد. و همه اينها بيانگر يكپارچگي بازارهاي جهاني و پويائي محيط سازمانهاست .درچنين فضائي بايد از خود پرسيد كه شركتهاي كوچكتر چگونه مي تواننددردنياي پر از رقابت زنده و ماندگار باشند. امروزه رشد روزافزون شركتهاي داخلي وخارجي و رقابت تنگاتنگ آنان براي داشتن سهم بيشتري از بازار باعث ايجاد فضاي رقابتي بسيار سنگيني شده است. جودو به خاطر استفاده از نيروي رقيب بسيار موثر است و از شركتهاي بسيار كوچك تا شركتهاي غول آسا همگي درجست وجوي بسط اين سبك به آن سوي مرزهاي شركت خود هستندجودو نياز به نظم، خلاقيت و انعطافپذيري دارد.   بیشتر بخوانید:

اصول بازاریابی در صنعت طلا و جواهر

برنامه بازاریابی

تدوین بازاریابی حرفه ای چگونه است؟

انتهای پیام/
برچسب:

ترند

کارآفرینی

پیشنهاد ویژه

بازاریابی

کسب و کار

بازاریابی جودویی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت