به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)، با وجود اینکه ما خودمان را انسانهایی منطقی و مدرن میدانیم، اما اغلبِ تصمیمات ما توسط بخش ناخودآگاه و دارای سابقه تاریخی ذهنمان اتخاذ میشوند، بخشی که گاهی به نام مغز خزنده هم نامیده میشود. این ویدئو نشان میدهد که چگونه ذهن ناخودآگاه مردم ژاپن برای شرکت نستله چالشی بزرگ ایجاد کرده و غامضترین مساله بازارایابی جهان را شکل داده است. اما نستله چگونه توانست بر این مشکل فایق آید؟
[video width="640" height="360" mp4="https://pics.goldnews.ir/uploads/2023/07/23728_360p.mp4"][/video]
بیشتر بخوانید:
بامعنای نهفته لوگوی 16 برند معتبر جهان آشنا شوید/ویدئو
برند سازی شخصی (پرسونال برندینگ)
منبع:فردای اقتصاد
انتهای پیام/
نظری ثبت نشده