چگونه نستله بازار را از آن خود کرد/تماشای این ویدئو به شدت پیشنهاد میشود

چگونه نستله بازار را از آن خود کرد-تماشای این ویدئو به شدت پیشنهاد میشود

محصولات در کارخانه ساخته میشوند،اما برندها در ذهن ساخته میشوند

پروانه کاوسی(خبر نگار)

1402/04/24 | 00:04

نظری ثبت نشده

چگونه نستله بازار را از آن خود کرد-تماشای این ویدئو به شدت پیشنهاد میشود
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)، با وجود اینکه ما خودمان را انسان‌هایی منطقی و مدرن می‌دانیم، اما اغلبِ تصمیمات ما توسط بخش ناخودآگاه و دارای سابقه تاریخی ذهنمان اتخاذ می‌شوند، بخشی که گاهی به نام مغز خزنده هم نامیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که چگونه ذهن ناخودآگاه مردم ژاپن برای شرکت نستله چالشی بزرگ ایجاد کرده و غامض‌ترین مساله بازارایابی جهان را شکل داده است. اما نستله چگونه توانست بر این مشکل فایق آید؟   [video width="640" height="360" mp4="https://pics.goldnews.ir/uploads/2023/07/23728_360p.mp4"][/video]   بیشتر بخوانید:

بامعنای نهفته لوگوی 16 برند معتبر جهان آشنا شوید/ویدئو

برند سازی شخصی (پرسونال برندینگ)

منبع:فردای اقتصاد انتهای پیام/
برچسب:

ترند

برندسازی

پیشنهاد ویژه

شکل گیری یک برند

نستله

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت