پرچم داران بازار جواهرات؛

اهمیت برنامه وفاداری برای موفقیت در فروش

شرکت جواهرات «مایکل هیل اینترنشنال» منتظر یک دوره تجاری پربار تعطیلات پس از رونق برنامه های وفاداری است.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1402/09/05 | 12:09

نظری ثبت نشده

اهمیت برنامه وفاداری برای موفقیت در فروش

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا( گلدنیوز)، به نقل از وبسایت جولری مگزین، انتظار می رود برنامه وفاداری «درخشش با مایکل هیل»  با بیش از دو میلیون عضو در طول دوره تعطیلات فعالیت فروش قابل توجهی ایجاد کند.

به گفته ویکی پدیا، برنامه وفاداری مشتریان، روشی در بازاریابی است که موجب ارتقاء شخصیت حقیقی و اعتباری مشتری می‌شود و در نهایت به تکرار خرید مشتری منتهی می‌شود. برنامه وفاداری مشتریان سالهاست که به یکی از روش‌های ثابت و پرکاربرد جهت افزایش دفعات مراجعه خریدار به محل خرید تبدیل شده و از همین رو بسیاری از مراکز فروش کالا به استفاده از آن روی آورده‌اند.

دانیل براکن، مدیرعامل شرکت مایکل هیل گفت: «ما داده‌های فروش معاملاتی را از منابع خارجی متعدد دیده‌ایم که نشان می‌دهد هم برند مایکل هیل و هم Bevilles همچنان سهم بازار را در یک محیط خرده‌فروشی چالش برانگیز به دست می‌آورند.»

براکن ادامه داد: «اوایل سال جاری، این شرکت یک بازبینی جامع از محصول را انجام داد، که بزرگترین تزریق نوآوری را برای دوره تجاری کلیدی کریسمس ما ممکن کرد.»

او همچنین فاش کرد که فروش در مقیاس سالانه ۱۳ درصد افزایش یافته و در مقایسه با وضعیت قبل از همه‌گیری در سال ۲۰۱۹، ۱۵ درصد بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید:

گفتگوی صمیمی با مدیر رسانه های اجتماعی و بازاریابی دنیای جواهرات «سی ام ای جولری»

فروش 628.1 میلیون دلاری

مایکل هیل مجموع فروش خود را 628.1 میلیون دلار در سال گذشته گزارش کرده است که افزایشی 6 درصدی را نشان می دهد. این شرکت بیش از 300 فروشگاه در استرالیا، نیوزلند و کانادا دارد.

براکن اضافه کرد که معاملات در ماه نوامبر مثبت بوده است که به دلیل انتشار یک کمپین جدید کریسمس است. این کمپین برای مقابله با کاهش اعتماد مصرف کننده منتشر شد.

بر اساس آخرین تحقیقات ANZ-Roy Morgan، اعتماد مصرف کننده اکنون برای 42 هفته متوالی زیر مرز 85 امتیاز بوده است که خود یک رکورد به حساب می آید.

آدلاید تیمبرل، اقتصاددان ارشد ANZ گفت که اعتماد مصرف کننده به طور مداوم ضعیف است.او گفت: «این یکی از ده نتیجه بد از آغاز همه‌گیری کووید در مارس 2020 بود.»

او ادامه داد: «کاهش اخیر اعتماد مصرف کننده برای کسانی که در حال پرداخت اقساط خانه هایشان هستند، شدید بوده است، در حالی که برای اجاره‌کنندگان و مالکان واقعی، سطحی‌تر بوده است.»

آخرین گزارش نشان داد که اعتماد مصرف کننده در ویکتوریا، استرالیای جنوبی و استرالیای غربی اندکی بهبود یافته و در نیو ساوت ولز بدون تغییر بوده است.

جدیدترین مقالات آموزشی طلا و جواهر را از سایت بازار طلا (گلدنیوز) دنبال کنید.

مترجم: حسین راشدی

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت