دلایل موفقیت این برند لاکچری ؛
برندهای مد مجلل، افراد زیادی به خصوص خانم ها را به خود جذب می کنند زیرا به آنها اجازه می دهند ظاهر خود را زیباتر کنند. از سوی دیگر، مشتریان باید داستان های موفقیت خود را بخوانند تا الهام بگیرند.
رویا شاهدایی زاده(نویسنده)
1402/12/09 | 08:12
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)؛ امروزه، بسیاری از برندهای مد با ایده های منحصر به فرد برای افزایش فروش، هدف خود را برآورده ساختن نیازهای زنان درنظر گرفتهاند. دیور یکی از برندهای پیشرو است که صنعت مد زنانه را با ویژگی های برجسته مختلف متحول کرد. این برند که در سال 1947 تأسیس شد، تصورات دنیای مد را به خود جلب کرد و روند جدیدی را برای محصولات خود ایجاد کرد. در ادامه دلایل موفقیت این برند لاکچری را بررسی میکنیم :
کریستین دیور، بنیانگذار خانه مد ، یک طراح رویایی بود که همیشه می خواست بهترین استراتژی ها را اجرا کند. او از ترکیبی از استراتژی های بازاریابی استفاده کرد تا پیشنهادات خود را در دسترس بازار هدف قرار دهد. طراحی های او ترکیبی از ظرافت، تجمل و زنانگی است که زنان، از جمله افراد مشهور در سراسر جهان را به خود جذب می کند.
خانه مد دیور از صنعتگران بسیار ماهری استفاده می کند که بیشتر بر روی زنده کردن دیدگاه طراحان تمرکز می کنند. این برند اطمینان حاصل می کند که هر لباسی با طرح های نوآورانه و بالاترین استانداردها ارائه می شود و آنها را به مشتریان ارائه می دهد.
ابتکار دیور ایجاد هویت برند قوی در بازار است. بنابراین، او هویتی ایجاد کرد که ارزش های اصلی و زیبایی طراحی خود را حفظ کرد. او از داستان سرایی برند با میراث غنی از طرح های نمادین استفاده کرد که توجه علاقه مندان به مد را به خود جلب کرد. میراث این برند همچنان ادامه دارد و به عنوان نمادی از تجمل با سبک های جذاب می ایستد.
تلاشهای دیور منجر به گسترش جهانی شد زیرا او بوتیکهای خود را در پایتختهای مهم مد در سراسر جهان تأسیس کرد. فضاهای خرده فروشی او به مشتریان این امکان را می داد تا با خدمات استثنایی به مشتریان، تجربه خرید بهتری داشته باشند.
تنوع بخشی یکی دیگر از عواملی است که بیشتر به موفقیت برند کمک کرد. تجربه خردهفروشی لوکس دیور به او امکان داد تا محصولات خود را در صنایع زیبایی و عطر متنوع کند. او محصولات مراقبت از پوست، آرایش و عطر را معرفی کرد که با استقبال خوبی در بازار مواجه شد.
خلاقیت های دیور به دلیل تغییرات فرهنگی، افراد مشهور و چهره های عمومی زیادی را به خود جذب کرد. علاوه بر این، طرح های نمادین این برند تأثیر زیادی بر فرهنگ عامه گذاشت و الهام بخش دوستداران مد بود.
هدف برند دیور کاهش تأثیرات زیست محیطی آن و تأمین منابع مسئولانه مواد بود که از علل اجتماعی حمایت می کرد. در نتیجه، کسب و کار او به فروش بالایی در بازارهای بین المللی دست یافت.
اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از دلایل موفقیت دیور در بازار است. این به این دلیل است که او با هنرمندان و افراد مشهور پیشرو همکاری می کرد که باعث ایجاد وجهه برند در بین مشتریان شد. همچنین برند او به مخاطبان متنوعی دست یافت که منجر به فروش بیشتر شد.
خلاقیت های مد لباس دیور به دلیل طراحی و سایر ویژگی های خود به خوبی شناخته شده اند. با این حال، او برای رفع نیاز مشتریان، مجموعه هایready-to-wear را معرفی کرد. همچنین تغییرات در ترجیحات مشتری را مورد مطالعه قرار داد تا از تجربه خرده فروشی لوکس با تعهد بیشتر اطمینان حاصل کند. سازگاری برند با تغییرات باعث شد تا سال ها به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.
داستان سرایی برند دیور این شرکت را قادر ساخت تا در نقاط مختلف جهان به رسمیت شناخته شود. علاوه بر این، این برند اعتماد و وفاداری را در بین مشتریان ایجاد کرد که منجر به نرخ رشد بالایی شد.
شرکت مد دیور از نوآوری دیجیتال استقبال کرد و از تجارت الکترونیک استفاده کرد. اگرچه موسس این برند در سال 1957 درگذشت، تیم مدیریت به ارائه خدمات برای مشتریان خود در بازار ادامه داد. آنها از فناوری های دیجیتال برای اهداف توسعه جهانی استفاده کردند که به آنها کمک کرد تا مشتریان بیشتری را به دست آورند. این برند از طریق فعالیت های بشردوستانه و نمایش های مد برای الهام بخشیدن به علاقه مندان به مد، از نوآوری حمایت می کند.
با بخش کوچکی از مسیر پرپیچ و خم برند بزرگی بنام دیور آشنا شدیم و قابل بررسی است که عوامل زیادی باعث پایدار بودن و ادامه دادن این برند شناخته شده است. ترکیب کردن هنر و بازاریابی در صنعت مد توانایی بالا میخواهد که دیور توانسته با بروز نگه داشتن خود، مطالعه بازار، توجه به سلیقه مخاطب و... به خوبی اینکار را انجام دهد.
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده