اهمیت شناخت پیام خریدار به فروشنده
وقتی به مشتری طلایی را میفروشید در حال پاسخ به چه نیاز و خواسته مشتری تان هستید؟
دبیر خبر(دبیر خبر)
1400/06/02 | 00:06
یک مشاور و مدرس کسب و کار و فروش به گلدنیوز از اهمیت شناخت پیام خریدار به فروشنده گفت.
دکتر مهدی تیموری گفت : همیشه فروش پیش از نقطه معامله آغاز میشود ، به نظر شما فروش از یک انتخاب شروع میشود ؟ خیر خیلی قبل تر بهتر بگیم از یک نیازشروع میشود .
تا بحال به این موضوع فکر کردید که ما در کسب وکارهای مختلف در حال پاسخ دادن به نیازهای متقاضیان هستیم!
این نیازها را یا ما به وجود آوردیم یا از قبل وجود داشته است و ما بهترین پاسخ یا جذاب ترین پیشنهاد را برای آنها باید داشته باشیم.
همیشه به یاد داشته باشید که ما باید درگام اول نیازها را بشناسیم، (چه ایجاد کننده آن نیاز د متقاضی خودمون باشیم چه در بستر
جامعه وجود داشته باشد،)به هر صورت اگر شناخت خوبی از آنها داشته باشیم و تلاش کنیم بهترین پاسخ ها رو ارائه کنیم موفق ترین فروشنده خواهیم بود.
شناخت نیاز ازشناخت خوب متقاضی آغاز میشود ، دقیقا منظور ما اهمیت شناخت پیام خریدار است ، کسی که باید به تقاضاهایش پاسخ دهیم تا از متقاضی به مشتری ما تبدیل شود، باید الگوهای رفتاری فرد را بشناسیم و منشا نیازش را کشف کنیم .
شما که عرضه کننده طلا و جواهر هستید تابه حال به این موضوع فکر کردید که مشتری شما به دنبال پاسخ دادن به کدام نیاز درونی خویش است؟ بیشتر دیده شدن ؟ جذاب تر دیده شدن ؟متفاوت تر دیده شدن؟ به دنبال رساندن چه پیامی است؟ ایا این پیام ها برایتان آشناست؟ شناختی نسبت به این پیام ها دارید؟
خاص بودن ،ثروتمند بودن، متفاوت بودن، چه سلیقه ای در پی رساندن هرکدام ازاین اهداف است؟
پیام را دقیق بشناسید و سلیقه ی مشتری را مشخص کنید و آن ایده را محور طراحی آن قطعه زینتی قرار دهید.
اگر پیام ارسالی شما به عنوان فروشنده با پیام خریدار همسو و منطبق باشد انتخاب بسیار راحت تر خواهد بود و ا گر چاشنی اعتماد و اطمینان و اخلاق ورفتار حرفه ای به آن اضافه شود میتوان گفت شما این مشتری را به خود وفادار کردید.
انتهای پیام/
ترند
گلدکالج
بازاریابی و فروش
مهدی تیموری
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده