كسب و كارتان را سكه كنيد!

كسب و كارتان را سكه كنيد!

تحقيقات نشان داده است تقريبا ٩٠در صد انسانها در انواع مشاغل، به جاي ارتقا كسب و كار خود و تغيير وضعيت موجود بهانه تراشي ميكنند و تنها ١٠درصد به موفقيت دست ميابند!

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/06/15 | 00:06

نظری ثبت نشده

كسب و كارتان را سكه كنيد!
علي اكبري مشاور و مدرس كسب و كار

يك مشاور كسب و كار به گلد نيوز گفت : امروزه صاحبان مشاغل، در تمام حوزه ها از وضعيت كسب و كار خود ناراضي اند و مدام در حال غر زدن هستند،! به آنها فقط باید گفت لطفا كسب و كارتان را سكه كنيد!

قصابها ميگويند: مردم براي خريدگوشت درآمد كافي ندارند!.

گل فروشها ميگويند : مردم براي خريد گل هزينه نميكنند زيرا خورد و خوراك برايشان در اولويت است،

در بازار طلا هم ميگويند بالا رفتن قيمت طلا باعث كاهش خريد مردم شده است، در حاليكه ميتوان از زاويه ي ديگري هم به اين ماجرا نگاه كرد!

علی اکبری گفت: ايران از معدود كشورهايي است كه ميزان خريد و مصرف طلا در آن براي يك مراسم عروسي بسيار آمار بالايي است. شايد يك تالار دار در شرايط كنوني حق اعتراض داشته باشد زيرا آسيب فراواني از بيماري كرونا متوجه تالار داران شده است.

اما ديگر مشاغل بخصوص صنف طلا فروشان راه هاي بسياري براي جبران خسارات ناشي از عدم برگزاري مراسم ها دارند.دقیقا اینجاست که میتوان گفت :كسب و كارتان را سكه كنيد!

امروزی شوید!

اکبری معتقد است با توجه به اين كه در كشور ما ميزان مصرف سرانه طلا به نسبت بالاست. فروشندگان بايد به فكر به روز رساني كسب و كار خود باشند و بهانه تراشي نكنند.

تحقيقات نشان داده است تقريبا ٩٠در صد انسانها در انواع مشاغل، به جاي ارتقا كسب و كار خود و تغيير وضعيت موجود بهانه تراشي ميكنند. تنها ١٠درصد به موفقيت دست ميابند!

روی بیچارگی تمرکز کردن،چاره ی کار نیست!

اکبری میگوید: بجاي آنكه روي بيچارگي ، چاره كنم، روي چاره تمركز ميكنم و نواقص كسب و كار خودم را پيدا ميكنم و براي آنها دنبال راه حل خواهم بود.

سنتي بودن در كسب و كار را فراموش كنيد و علم را وارد فضاي شغلي خود كنيد.

 اکبری در پایان گفت: نمونه كشورهاي همسايه ي ما در حاشيه ي خليج فارس كه بازار به نسبت قوي تري از ما در اين حوزه دارند چرا كه با بهره گيري از علم روز پيش ميروند.

 كسب و كارتان را سكه كنيد!

انتهای پیام /

برچسب:

ترند

بازاریابی

فروش

کسب وکار

گلدکالج

علی اکبری

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت