همکاری استراتژیک هند و گروه «دی بیرز» برای ترویج الماس طبیعی

توجه غول الماس جهان به بازار جواهرات هند

با تبدیل شدن هند به بازار بزرگی با بالاترین رشد جهان در بخش جواهرات الماس، رهبران «گروه دی بیرز» و «شورای ارتقای صادرات سنگ های قیمتی و جواهرات هند» (GJEPC) برای حمایت از رواج الماس طبیعی در این کشور همکاری خواهند کرد.

امیر کشانی(سردبیر)

1403/11/01 | 18:11

نظری ثبت نشده

توجه غول الماس جهان به بازار جواهرات هند

به گزارش گلدنیوز به نقل از وبسایت شورای جواهرات هند ، گروه دی بیرز که شرکت پیشرو الماس در جهان است، و شورای ارتقای صادرات سنگ های قیمتی و جواهرات (GJEPC)، سازمان اصلی تجارت جواهرات هند، آغاز یک همکاری استراتژیک را برای تقویت روایت الماس طبیعی در تجارت گوهر و جواهرات هند اعلام کردند.

این همکاری با عنوان «اتحاد خرده‌فروشان الماس طبیعی هند» (INDRA) بر حمایت از خرده‌فروشان مستقل در هند با ابزارهایی که فراتر از حد معمول است، به عنوان مثال استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد کمپین های خرده فروشی سفارشی، تمرکز خواهد کرد.

این اتحاد، خرده فروشان جواهرات هند را با ابزارهایی از جمله بازاریابی چند زبانه گرفته تا داستان سرایی همه جانبه و تجارب عالی مشتریان، و همچنین آموزش عمیق جواهرات الماس طبیعی به زبان های محلی، پشتیبانی می کند. راهنماهای تعاملی در رابطه با این همکاری در ژانویه 2025 آغاز خواهد شد که در آن اعضای شورای ارتقای صادرات سنگ های قیمتی و جواهرات می توانند در این برنامه ثبت نام کنند.

بنک طلا

چشم انداز 130 میلیارد دلاری برای جواهرات الماس در هند

«ویپول شاه» رئیس شورا، گفت: «بازار گوهر و جواهرات هند، که در حال حاضر 85 میلیارد دلار ارزش دارد، برای رشد سریع آماده است و پیش بینی می شود تا سال 2030 به 130 میلیارد دلار برسد. اتحاد "ایندرا" برای مهار این شتاب با استفاده از جمعیت جوان پویای هند، ظهور بازیگران سازمان یافته و افزایش تقاضا برای جواهرات عروس، لباس های روزمره، مد و جواهرات ابتدایی طراحی شده است. این ابتکار منعکس کننده یک چشم انداز مشترک برای آموزش ذینفعان، توانمندسازی خرده فروشان و افزایش تقاضای مصرف کننده است و در عین حال ارزش همیشگی الماس های طبیعی را برجسته می کند.»

«ساندرین کانسیلر»، مدیر عامل برندهای دی بیرز گفت: «داستان رشد الماس هند کاملاً قابل توجه است و اکنون به دومین بازار بزرگ در جهان برای خرده فروشی جواهرات الماس تبدیل شده است. با این حال، هند با اقتصاد پر جنب و جوش، جمعیت جوان رو به رشد و تعداد زیادی از مشاغل پیشرو در زمینه الماس، هنوز هم دارای پتانسیل های بکر فراوانی است. در حال حاضر در بخش خرده فروشی جواهرات هند، ضریب نفوذ الماس طبیعی تنها حدود 10 درصد است که بسیار کمتر از نرخی است که در بازارهای بالغ جواهرات مانند ایالات متحده مشاهده می شود. ما از طریق این همکاری جدید با شورای ارتقای سنگ های قیمتی و جواهرات هند، به بازگشایی این فرصت رو به رشد برای افزایش تقاضای مصرف کننده برای انواع جواهرات الماس طبیعی، از جمله جواهرات عروس، لباس های روزمره و قطعه های ابتدایی کمک خواهیم کرد.»

به گزارش سایت طلا گلدنیوز ، خرده فروشان هندی می توانند در سایت www.indraonline.in در این برنامه ثبت نام کنند و از ماژول های آموزشی چند زبانه کارکنان با تمرکز بر دانش عمومی محصول الماس طبیعی و همچنین دسترسی به پورتال هوشمند بازار بهره مند شوند. این برنامه همچنین دارایی ها و محتوای بازاریابی قابل تنظیم را برای خرده فروشان فراهم می کند تا الماس های طبیعی را در سطح فروشگاه تبلیغ کنند زیرا آنها به دنبال افزایش بازده و گسترش پایگاه مشتریان خود هستند.

شورای ارتقای صادرات سنگ های قیمتی و جواهرات با بیش از 10 هزار و 500 عضو، بدنه اصلی بخش گوهر و جواهرات هند است. این شورا از طریق نمایشگاه بین المللی جواهرات هند (IIJS) در مقیاس بزرگ، و همچنین نمایشگاه‌های متعدد و فعالیت‌های اطلاع رسانی مستقیم، پتانسیل دستیابی به طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارهای متشکل از صنعت گوهر و جواهرات هند را دارد. دو شریک از طریق این همکاری، روی درک عمیق شورا از بازار هند که در طی پنج دهه ایجاد شده است، و تخصص گروه دی بیرز در بخش الماس، سرمایه گذاری خواهند کرد.

این همکاری جدید به دنبال تصویب شورا از تعریف، نامگذاری و دستورالعمل های به روز شده برای الماس است که توسط کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ایالات متحده مشخص شده است. دستورالعمل های به روز شده FTC استانداردهای اصطلاحات متمایز را ارائه می دهد و از وضوح و شفافیت هم برای ذینفعان صنعت و هم برای مصرف کنندگان پشتیبانی می کند.

null
برچسب:

الماس طبیعی

دیبرز

بازار طلای هند

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت