بازیگر مرد چینی مأمور مقابله با الماس مصنوعی
در یک اقدام بیسابقه و در تلاش برای مقابله با کاهش تقاضا و تهدید الماسهای آزمایشگاهی، بورس الماس شانگهای (SDE) کمپین بازاریابی گستردهای را در سراسر چین برای احیای فروش الماس طبیعی آغاز کرده است. نکته مهم این کمپین، معرفی «دِنگ وِی» (Deng Wei)، بازیگر مرد محبوب، به عنوان چهره تبلیغاتی جواهرات الماس است؛ اتفاقی که برای اولین بار در بازار جواهرات چین رخ میدهد و هدف آن، دستیابی به ۸۰ درصد مخاطبان هدف در این کشور است.
امیر کشانی(سردبیر)
1404/07/15 | 12:07
به گزارش سایت اخبار طلا گلدنیوز ، بورس الماس شانگهای (SDE) مأموریتی جاهطلبانه را برای شعلهور کردن مجدد علاقه عمومی در چین به الماسهای طبیعی آغاز کرده است. این کمپین جدید تحت عنوان «الماسهای طبیعی: تولد فوقالعاده»، از ۲۲ سپتامبر (مهرماه) راهاندازی شد.
این پروژه یک همکاری بزرگ میان SDE و هشت مورد از بزرگترین خردهفروشان جواهرات چین است. در خط مقدم این حرکت جذاب، دِنگ وِی، بازیگر مشهور چینی، قرار دارد که انتظار میرود با محبوبیت بسیار زیاد خود در میان نسل جوان، ارتباط جدیدی میان الماسهای طبیعی و مشتریان چینی ایجاد کند.
دِنگ وِی که بیش از ۱۰ میلیون دنبالکننده دارد، ترکیبی قدرتمند از جذابیت سلبریتیها و ارتباط احساسی را برای این کمپین به ارمغان آورده است. گزارشها حاکی از آن است که کمپین فوق طراحی شده تا جایگاه الماس طبیعی را فراتر از زمینههای سنتی مانند ازدواج و نامزدی تثبیت کند؛ هدف آن، برجسته ساختن نقش الماس در تجلیل از خودبیانگری، نقاط عطف شخصی و عشق در تمام اشکال مدرن آن است.
به گزارش گلدنیوز به نقل از جمنیوز ، این کمپین نتیجه همکاری نزدیک میان SDE، شورای الماس طبیعی (NDC) و خردهفروشان بزرگی مانند چاو تای فوک، چاو سنگ سنگ، تیاسال و چند برند بزرگ دیگر است. در مجموع، این هشت برند بیش از ۱۳,۰۰۰ شعبه خردهفروشی در سراسر سرزمین اصلی چین دارند و یک شبکه توزیع و تبلیغات عظیم برای این طرح فراهم میکنند.
به گفته «خو ژی» (Xu Xi)، مدیر توسعه بازار SDE، هدف این کمپین «ایجاد نقاط تماس احساسی جدید برای مصرفکنندگان است تا با الماسهای طبیعی ارتباط برقرار کنند.»
راهبرد بازاریابی شامل تعاملات دیجیتال، قصهگویی مبتنی بر اینفلوئنسرها و تجربیات آفلاین فراگیر است که شهرهای ردیف اول تا سوم چین را پوشش میدهد.
این کمپین یکساله تا مارس ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت. در بخش آنلاین، از ویدئوهای سلبریتیها، همکاریهای شبکههای اجتماعی و رویدادهای اینفلوئنسری در فروشگاهها برای تأکید بر کمیاب بودن و اصالت الماس طبیعی استفاده میشود.
در بخش آفلاین، تبلیغات در ۱۰,۰۰۰ بیلبورد، لایتباکس و نمایشگرهای دیجیتال در مراکز کلیدی شهری به نمایش در خواهد آمد و تبلیغات آنلاین نیز پلتفرمهایی چون ویبو، ویچت، دوئین (TikTok چین) و شیائوهونگشو را در بر خواهد گرفت.
«خو ژی» اضافه کرد که هدف نهایی، دستیابی به ۷۰ تا ۸۰ درصد مشتریان هدف چین و ایجاد یک بنیان قوی برای رشد پایدار در بخش الماس طبیعی است. این کمپین نه تنها یک نقطه عطف برای SDE است، بلکه نشاندهنده یک تحول بزرگ در نحوه موقعیتیابی الماسهای طبیعی در چشمانداز کالاهای لوکس چین نیز به شمار میرود.
بورس
الماس مصنوعی
الماس طبیعی
بازار طلای چین
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده