اتفاقات خوش برای صنعت طلا در هفته جهانی استاندارد

امروز شنبه 21 مهر 1403 به مناسبت هفته استاندارد ، نشست هم اندیشی با محوریت معاونت گمرکی اداره کل استاندارد تهران ، در حوزه صادرات و واردات با حضور مسئولان دولتی و فعالان اقتصادی برگزار شد.

امیر کشانی(سردبیر)

1403/07/21 | 22:07

نظری ثبت نشده

اتفاقات خوش برای صنعت طلا در هفته جهانی استاندارد

به گزارش سایت طلا گلدنیوز ، امروز شنبه 21 مهر 1403 به مناسبت هفته استاندارد ، نشست هم اندیشی با محوریت معاونت گمرکی اداره کل استاندارد تهران ، در حوزه صادرات و واردات با حضور مسئولان دولتی و فعالان اقتصادی در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل استاندارد استان تهران برگزار شد.

 

در این جلسه که با محوریت ارائه راهکارها جهت توسعه صادرات صنایع استان تهران برگزار شده بود، علیرضا احمدی صاحب برند ریتون و اسفندیار سیفی صاحب برند سیلون گلد به عنوان نمایندگان صنعت طلاوجواهر حضور داشتند.

 هفته جهانی استاندارد

تسهیل و روان سازی صدور گواهی انطباق

خانم دکتر موسوی معاون گمرکی اداره کل استاندارد تهران در خصوص این نشست به گلدنیوز گفت: این جلسه براساس شعار (استانداردها، مشارکت مردمی،جهش تولید و توسعه اقتصادی ) که استراتژی اصلی این اداره کل در تسهیل و روان سازی صدور گواهینامه انطباق میباشد تشکیل شد.

وی افزود : رویکرد اصلی ما ،تعامل موثر با صادرکنندگان در راستای چابکسازی و رفع چالشها است به همین دلیل نیز برای تسهیل صادرات مصنوعات گرانبها از بزرگترین مرزهوایی کشور ، جلسات کارشناسی و کارگروه تخصصی و فنی تشکیل شده است.

ایشان تاکید کرد: اولویت برنامه اجرائی معاونت گمرکی استاندارد، اطلاع رسانی درخصوص روشهای تسریع صادرات مصنوعات گرانبها و نیز همفکری به منظور بهبود این روشها است.

خانم دکتر موسوی ابراز امیدواری کرد که حضور و همکاری فعالان صنعت برای تسهیل صادرات فلزات گرانبها ادامه یابد.

اسفندیار سیفی و علیرضا احمدی طلا

اسفندیار سیفی رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر استان تهران و علیرضا احمدی عضو این انجمن که از افراد موثر در راه اندازی اتاق فلزات گرانبهای فرودگاه امام (ره) بودند، تنها نمایندگانی از بخش خصوصی بودند که در این جلسه مهم به ایراد سخن پرداختند.

 

 با توجه به کار کارشناسی چندین ساله و تجربه این فعالان صنفی در امر ساماندهی به تولید و مانع زدایی از صادرات طلاوجواهر ، نکته سنجی ها و مطالب مطرح شده توسط این کارشناسان در این جلسه ، مورد توجه مسئولان دولتی ازجمله مدیرکل استاندارد استان تهران و مسئولان گمرک فرودگاه امام ، بانک مرکزی و دستگاه های امنیتی و نظارتی حاضر در جلسه قرار گرفت.

امیدواریم همانطورکه اسفندیار سیفی قول داده است به زودی روش اجرایی صادرات طلا از اتاق فلزات گرانبهای گمرک امام خمینی (ره) تدوین شود و شاهد به بارنشستن تلاشهای چندین ساله این عزیزان و صادرات مصنوعات طلاوجواهر از ایران باشیم .

برچسب:

استاندارد طلا

اتحادیه طلا تهران

انجمن طلا تهران

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت