رئیس مجمع استانی طلا و جواهرفروشان اردبیل؛

یکپارچه سازی سیستم اعلام نرخ طلا  در استان اردبیل

طالبی عنوان کرد: مجمع استانی طلا و جواهر استان اردبیل سیستم اعلام قیمت طلا و جواهر در سراسر شهرستان های استان را یکپارچه سازی کرده است.

پروانه کاوسی(خبر نگار)

1402/09/25 | 13:09

نظری ثبت نشده

یکپارچه سازی سیستم اعلام نرخ طلا  در استان اردبیل

 به گزارش پایگاه خبری جهان(گلدنیوز)، اشکان طالبی رئیس اتحادیه طلافروشان اردبیل بیان داشت: مجمع استانی طلا و جواهر استان اردبیل به منظور رفع مشکلات و پیشرفت صنف طلا و جواهر استان اردبیل تشکیل شده و  تصمیمات کلان برای بهبود امور صنف و رسیدگی به امورات صنف طلا و جواهر و نقره کل استان اتخاذ می شود.

وی افزود: این مجمع چندی پیش با حضور روسای اتحادیه های طلا و جواهر شهرستان های استان اردبیل در محل اتاق اصناف این استان تشکیل شد و با نظر موافق روسای اتحادیه‌های شهرستان‌ها   به‌عنوان اولین رئیس مجمع استانی طلافروشان اردبیل انتخاب شدم.

اشکان طالبی اذعان داشت: این مجمع زیر نظر اتاق اصناف و سازمان صمت فعالیت می کند و هماهنگی کل اتحادیه های طلا و جواهر و نقره شهرستان های استان را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه شکل اجرایی کار این مجمع مانند اتحادیه ها است و حوزه فعالیت این مجمع در استان است اظهار داشت: به زودی اساسنامه داخلی این مجمع نوشته خواهد شد و نائب رئیس، دبیر و خزانه دار مجمع انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

اردبیل

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت