آخرین مهلت ارسال صورتحساب هاي مالیاتی صنف طلا

اتحاديه طلا و جواهر تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو هماهنگی‌های بعمل آمده با سازمان امور مالياتی کشور، برای عرضه کنندگان کالا و خدمات مرتبط با طلا، جواهر و پلاتين اين امکان فراهم شده که کليه صورتحساب هاي صادره از تاريخ 1402/10/01 را تا تاريخ 1403/01/21 در سامانه موديان ثبت نمايند.

امیر کشانی(سردبیر)

1403/01/15 | 15:01

نظری ثبت نشده

آخرین مهلت ارسال صورتحساب هاي مالیاتی صنف طلا

به گزارش سایت بازار طلا گلدنیوز ، اتحاديه طلا ، جواهر، نقره و سکه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد پیرو پیگیری‌های اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران و هماهنگی‌های بعمل آمده با سازمان امور مالياتی کشور، برای عرضه کنندگان کالا و خدمات مرتبط با طلا، جواهر و پلاتين اين امکان فراهم شده که کليه صورتحساب هاي صادره از تاريخ 1402/10/01 را تا تاريخ 1403/01/21 در سامانه موديان ثبت نمايند. لذا همکاران محترم ضمن مراجعه به این سامانه و ثبت نام در اسرع وقت در زمینه صدور فاکتور‌های الکترونیکی اقدامات لازم را مبذول فرمایند.
لازم به توضيح است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمديد نمی‌باشد.

روش‌های ارسال صورتحساب به سامانه مؤدیان مالیاتی


۱- ارسال مستقیم: در این روش بوسیله یک نرم افزار حسابداری که قابلیت ارسال به سامانه مؤدیان را دارد و اصطلاحاً نرم افزار واسط نامیده میشود، ارسال انجام میشود.


۲- ارسال توسط شرکت های معتمد : حدود ۱۰ شرکت معتمد تا کنون مجوز فعالیت از سازمان امور مالیاتی دریافت نموده اند.این شرکت ها روش های متنوعی برای صدور صورتحساب در اختیار مؤدیان قرار میدهند.از جمله دستگاه پوز، اپلیکیشن موبایل،پنل کاربری تحت وب،ابری و آفلاین.همچنین میتوانند صورتحساب های شما را با فرمت اکسل دریافت نموده و به سامانه ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب:

سامانه مودیان

اتحادیه طلا تهران

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت