استقبال بانوان شهریار از النگوی طلا

90 درصد مردم از سر اجبار طلا میخرند

پیشکسوت صنف طلا و جواهر شهریار بیان داشت: اکنون 90 درصد خرید طلا بر اساس اجبار و برای هدیه دادن به عروس، همسر و مادر انجام می شود ویا با نگاه سرمایه ای طلا می خرند.

پروانه کاوسی(خبر نگار)

1403/03/27 | 12:03

نظری ثبت نشده

90 درصد مردم از سر اجبار طلا میخرند

 به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) ؛ بهرام عمادی، پیشکسوت صنف طلا و جواهر شهریار بیان داشت: در گذشته مردم برای دل خود طلا می خریدند و از خرید طلا لذت می بردند ولی امروزه نسبت به گذشته نگاه مردم به طلا متفاوت شده است.

وی افزود: در گذشته قیمت طلا اینقدر گران نبود و اجرت ها به چشم نمی آمد و طلاهایی که در گذشته ساخته می شد به لحاظ کیفیت و زیبایی بسیار بهتر از امروز بود و طلاهای ساخت تهران به لحاظ کیفیت و زیبایی حرف اول را در بازار طلا می زد.

عمادی تصریح کرد: متاسفانه بازار طلا در سال های اخیر افت زیادی داشته و کار کردن در بازار طلا سخت شده است.

سوء استفاده دلالان از گرانی دلار

این پیشکسوت اتحادیه طلا و جواهر شهریار با بیان اینکه امروزه هر گونه اتفاق و  حوادث سیاسی روی قیمت طلا تاثیر دارد اظهار داشت: اکنون گرانی دلار، اخبار سیاسی و حوادث منطقه ای، تنش های محلی ، دیپلماسی جهانی بر روی قیمت دلار تاثیر دارد و متاسفانه با گران شدن قیمت دلار، قیمت طلا نیز افزایش می یابد و برخی دلالان از این مسئله سوء استفاده می کنند.

عمادی در بیان چگونگی ورود خود به بازار طلا بیان داشت: فعالیت در بازار طلا را از در دوران تحصیل و با کار کردن در پاساژ جوادی نرسیده به چهارراه گلوبندک آغاز نموده و پس از پایان دوران سربازی در سال 69 دوباره به بازار کار برگشته و در رسته کیفی و پخش مصنوعات طلا در مناطق مختلف تهران از جمله هفت حوض، امام حسین(ع)، چهار راه عباسی، ولی عصر(عج)، سلطان آباد،امامزاده حسن، باغ فیض، اسلامشهر و شهریار فعالیت کرده است.

استقبال بانوان شهریار از النگوی طلا

این پیشکسوت صنف طلا و جواهر شهریار اظهار داشت: در آن زمان طلافروشی های شهریار خیلی قوی نبودند و به دلیل دور بودن به بازار طلای تهران فرصتی بود تا من در شهریار فعالیت خود را گسترش دهم و برای توسعه فعالیت و پخش طلا در شهریار تمرکز کردم و دفتر کار خود را به این منطقه بیاورم.

وی اذعان داشت: آقایان فعلی، یزدانی، سمندری، احمدی، شایسته، حاج حسین زندی از قدیمی های صنف طلا در شهرستان شهریار بودند و به دلیل اینکه مردم شهریار کشاورز بودند زمان برداشت محصولات بازار طلا رونق خوبی داشت و مردم شهریار در خرید طلا اغلب تمایل به خرید النگو داشتند. 

درهمین رابطه در سایت بازار طلا گلدنیوز بخوانید:

تجلیل از پیشکسوتان صنف طلا و جواهر شهریار

استقبال طلافروشان شهریار از فروش اینترنتی

برچسب:

اتحادیه طلا تهران

اتحادیه طلا شهریار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت